Gå til innhold

hva er passe?

Anbefalte innlegg

Gjest life sucks
Skrevet

Jeg veier nå 65 kg og er 1,70. Har allerede gått ned 20 kg. Vil gå ned 10 kg til sånn at jeg er nede i 55. For 65 kg er mye, ikke sant?

Gjest frezia
Skrevet

Jeg synes 55 kilo virker lite.

Jeg liker bedre å måle kroppen i klesstørrelser. MIN drøm er ikke å gå ned et antall kilo, men å gå ned såpass mye at jeg ser bra ut i klær i størrelse 38-40.

Det kunne kanskje du også ha som mål?

Gjest Samina
Skrevet

65 kg og 170 cm er _ikke_ for mye. Jeg er 170 høy og skal ned til 65 kg. (veier nå ca. 77 kg.) Da jeg veide 65 kg for noen år tilbake, var jeg _fin_. (om jeg kan få være litt innbildsk). Så jeg vil tro at du også er _fin_ nå. :o)

Gjest Lege Thor-Øistein Endsjø
Skrevet

Kjære life sucks.

Det vesentligste er rett og slett hva du selv føler deg bekvemmelig med. Om det er 60 kg. eller 65 kg er jo også avhengig din kroppsbygging. 55 er hvertfall desidert for lavt.

For en sikker vurdering av problemstillingen(e) du tar opp i innlegget, må du eventuelt rådføre deg med legen din.

Vennlig hilsen Thor-Øistein Endsjø. Barnelege med spes. interesse ungdom og idrettsmedisin

Skrevet

Jeg er 164 cm og veier 52 kg(bruker for tiden str 36)-noe jeg syntes er mye. På meg selv. Mens søstera mi er 3 cm høyere og veier 25 kg mer,og hun er kjempefin!!!så det har ikke nødvendigvis noe å gjøre med vekta.. du er sikkert fin-fin som du er!!:)

• 16 år senere...
Skrevet

Jeg synes 65 høres akkurat passe ut Er ikke helt ung selv og har hele livet hatt alvorlige problemer med å holde selv en helsemessig bra vekt Men hva andre ser er ofte veldig forskjellig fra en selv kanskje derfor veldig vanskelig Men jeg tror din vekt høres veldig slank og fin Kan du ikke sjekke litt med fastlegen og hans vekt sånn for sikkerhets skyld En helsemessig bra vekt hørte jeg om på radio Den viste også kroppsmasse og en ting til 

Vekt er som økonomi hvis jeg får være litt filosofisk Vanskelig å si helt presis og eksakt Det viktige er å selv føle seg vell synes jeg

Husker min far formanet meg når han levet(om økonomi)

Det gjelder å være forsiktig uten dermed å være gjerrig

😊😊

Anonymkode: ca27a...88a

Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vekt er som økonomi hvis jeg får være litt filosofisk Vanskelig å si helt presis og eksakt 

Anonymkode: ca27a...88a

Kan ikke du sjekke datoen før du svarer, så blir det ikke så mange helt utdaterte tråder på førstesiden. Denne er snart 17 år gammel ;)

Skrevet
16 minutter siden, laban skrev:

Kan ikke du sjekke datoen før du svarer, så blir det ikke så mange helt utdaterte tråder på førstesiden. Denne er snart 17 år gammel ;)

Og problemet er? De får stenges eller slettes da om brukere ikke "får lov" til å svare på gamle tråder!

Anonymkode: 2f46a...a1d

Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og problemet er? De får stenges eller slettes da om brukere ikke "får lov" til å svare på gamle tråder!

Det er ikke noe problem, bortsett fra det jeg skrev - det kan bli mange eldgamle tråder på forsiden. Siste uka har det blitt dratt fram mange slike. Greit nok hvis det er et allment tema, litt mer søkt når det er noe personlig som denne (om vekt). Synes altså jeg.

Skrevet
1 time siden, laban skrev:

Det er ikke noe problem, bortsett fra det jeg skrev - det kan bli mange eldgamle tråder på forsiden. Siste uka har det blitt dratt fram mange slike. Greit nok hvis det er et allment tema, litt mer søkt når det er noe personlig som denne (om vekt). Synes altså jeg.

Finnes værre problemet, mener nå jeg.

Skrevet
1 time siden, laban skrev:

Så stille og dødt her for tiden så ser ikke helt problemet med gamle tråder fra storhetstiden til DOL.

Anonymkode: 35a87...073

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...