Gå til innhold

Tore på sporet er et drittprogram

Anbefalte innlegg

Gjest bytt kanal

Det er greit at noen vil prøve å finne sine biologiske barn/foreldre, men må det gjøres i beste sendetid på lørdager?

De aller fleste som finner sine slektninger ser ikke akkurat så veldig glade ut, kanskje de burde latt det ligge?

Han bløte harry-pusen ekler meg når han sier "blod er tykkere enn vann".

Nei, bruk lørdagskvelden til noe annet enn å se på tv - eller bytt kanal.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/80006-tore-p%C3%A5-sporet-er-et-drittprogram/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tore på Sporet er et kynisk program som utnytter tragiske historier for å lage lørdagsunderholdning for Seog Hør-fansen.

Grunnen ti lat menneskene ser ulykkelige ut, er jo fordi de har skjønt at de blir utnyttet, og at privatlivet deres blir brettet ut i et svært dårlig underholdningsprogram på TV! Tore på Sporet utnytter den desperate situasjonen mange befinner seg!

Det sier seg selv at et slikt program aldri ble laget med et genuint ønske om å hjelpe noen som helst, men for å skape større overskudd for kanalen, og trekke seere.

Greit at Otto Jespersen kan være en frekk jævel, men han er i det minste ærlig. Tore Strømøy er så falsk og slesk at det halve kunne vært nok.

...nemlig Mark Knopfler!!!

Uttrykket "blod er tykkere enn vann" fremstår etterhvert noe forslitt. Mer som et håp om å finne en tapt livslykke, man febrilsk klamrer seg til...

Mark, derimot... *dåner*

;-)

Åja?!!! Du liker Mark du også? *dobbeldåner*

Jeg liker nå Tore på sporet også jeg da, føler meg ikke truet i det hele tatt, dessuten _er_ blod tykkere enn vann - ihvertfal mitt ;-)

Jeg liker nå Tore på sporet også jeg da, føler meg ikke truet i det hele tatt, dessuten _er_ blod tykkere enn vann - ihvertfal mitt ;-)

Svært så spissfindige vi var ikveld, da! Men jeg føler meg overhodet ikke truet av Tore på sporet, bare så det er sagt.

*med en ekstra dose Mark på øret*

;-)

Annonse

Svært så spissfindige vi var ikveld, da! Men jeg føler meg overhodet ikke truet av Tore på sporet, bare så det er sagt.

*med en ekstra dose Mark på øret*

;-)

Tror sannelig jeg fikk fart på blodomløpet ditt *humre*

Ja hva gjør jeg ikke for deg Mamta...

Gjest ikke undertegnet

Tore på Sporet er et kynisk program som utnytter tragiske historier for å lage lørdagsunderholdning for Seog Hør-fansen.

Grunnen ti lat menneskene ser ulykkelige ut, er jo fordi de har skjønt at de blir utnyttet, og at privatlivet deres blir brettet ut i et svært dårlig underholdningsprogram på TV! Tore på Sporet utnytter den desperate situasjonen mange befinner seg!

Det sier seg selv at et slikt program aldri ble laget med et genuint ønske om å hjelpe noen som helst, men for å skape større overskudd for kanalen, og trekke seere.

Greit at Otto Jespersen kan være en frekk jævel, men han er i det minste ærlig. Tore Strømøy er så falsk og slesk at det halve kunne vært nok.

Dere som syns det er bare kverrulanter !!!!!!

Gjest ChiengMai

Mark er bra han, men han var bedre før - syns nå jeg.

Syns dessuten at historiene i Tore på sporet blir tynnere og tynnere, som om programmet liksom har utspilt sin rolle. Programmet var _mye_ bedre før.

:-D

Gjest ChiengMai

Ærlig talt!

De som er med i programmet er voksne mennesker som selv har kontaktet programlederne fordi de gjerne vil ha hjelp til å oppspore noen. Lar de seg utnytte i beste seertid gjør de det i alle fall med åpne øyne.

Selvfølgelig er det underholdning, og selvfølgelig blir programmet laget fordi det trekker seere. At noen får hjelp i samme slengen gjør etter min mening programmet stuerent nok.

Å trekke konklusjonen om at programmet er laget for "Se og Hør-fansen" syns jeg blir komisk. For det betyr vel at du mener at de som liker å se Tore på sporet er de samme som kjøper Se og Hør hver uke? For mitt vedkommende kunne du i alle fall ikke vært lengre fra sannheten!

Helt enig!!! Hater Tore Strømøy og den kyniske, spekulative dritten han serverer - under dekke av å være en hjelpsom og jordnær idealist.

*brekk*

Annonse

Ærlig talt!

De som er med i programmet er voksne mennesker som selv har kontaktet programlederne fordi de gjerne vil ha hjelp til å oppspore noen. Lar de seg utnytte i beste seertid gjør de det i alle fall med åpne øyne.

Selvfølgelig er det underholdning, og selvfølgelig blir programmet laget fordi det trekker seere. At noen får hjelp i samme slengen gjør etter min mening programmet stuerent nok.

Å trekke konklusjonen om at programmet er laget for "Se og Hør-fansen" syns jeg blir komisk. For det betyr vel at du mener at de som liker å se Tore på sporet er de samme som kjøper Se og Hør hver uke? For mitt vedkommende kunne du i alle fall ikke vært lengre fra sannheten!

Oi! Der traff jeg jammen et ømt punkt!

*noterer*

Tror sannelig jeg fikk fart på blodomløpet ditt *humre*

Ja hva gjør jeg ikke for deg Mamta...

Så rart... jeg gleder meg hver gang til Tore på sporet. og har tenkt å kontakte ham for å finne en gammel fetter... Og når dem de leter etter ikke lever lenger så blir jeg jo skuffa. Ser også på Sporløst forsvunnet på Tv. 3 Sverige. og der er utgangen alltid lykkelig - Jeg får klump i halsen ved gjenforeningene enten det er familie eller gamle venner de leter etter.

Ærlig talt!

Du har lyst til å lesed Se og Hør, du vet bare ikke om det :-)

PS! Håper ikke alle har mistet sin humoristiske sans.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...