Gjest ei som lurer Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Jeg sluttet å amme for 7-8 mnd siden men kan fortsatt klemme ut litt blank veske av brystene. Er dettte normalt eller kan det være noe galt? Leste et sted om for høyt proklain nivå, hvor ofte forekommer dette?. Lurer liksom på om sjansene er store at det er det, eller om det er vanlig etter en har ammet. Vi har begynt prøvingen og leste at hæøyt proklain nivå hemmer eggløsning. Jeg har ganske regelmessig mens. Synes blir så dumt å gå til legen å måle det også, hva skal jeg si liksom. Men hvis det er like vanlig at dette kan skje etter at er har ammet og så lenge etterpå, så trenger jeg ikke tenke så mye på det Håper veldig at noen kan svare meg på dette. Klem fra ei som lurer 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/80129-noen-som-vet-kan-glemme-ut-veske-av-brystet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.