Gå til innhold

tøff helg...

Anbefalte innlegg

martine1365379969

en av mine beste venninner tok overdose med tablette i helga.. måtte vere med å kjøre ho til legevakta. Er glad ho ringte meg og hadde tillit til meg!! Men ho er blitt overlytta til psykiatrisk oåpå stavanger.... er så rart at ho ikkje er her no.. me hang og heng i lag som erteris.. er så vondt å sjå at ho har hatt det så vondt.. håper berre ho får god hjelp no!! Er rimeleg sliten i dag.. men skal avgarde på aerobick trening.. måtte berre få det ut.. har heldivis msk i rl eg kan snakke med.. men blir litt sliten av alle spm osv...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/80256-t%C3%B8ff-helg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

martine1365379969

heisann :o)

Håper det går bedre med venninna di!!!

Bare lurte på en ting: hvor trener du egentlig? Jeg trener på Spicheren...hadde vært gøy om du også gjorde det :o)

Ha en fin dag!

KLemser fra

eg trener på hånes skolen, der er det aerobick trening. Kor ligg den der du trener?? Og kor mykje koster det å trena der??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/80256-t%C3%B8ff-helg/#findComment-422052
Del på andre sider

Gjest helping_hand

Hei vennen..

Håper venninna di får hjelp og får det bedre.

Det håper jeg du også får!!

*klemmer i massevis*

Ano

Så forferdelig trist at det skulle skje slik med venninden din, men jeg tror hun har det bedre nå. Ikke fordi hun gjordet det greiene, men fordi jeg veit korsn det er å være på en slik psyk. avd. og de er kjempeflinke de som jobber der, med å snakke ut om hvorfor de har det slik og slik...

Dersom du synes det er rart og tomt fordi hun ikke er der, hvorfor ikke besøke henne. Overraske henne! Ta med blader og godteri...Noe hun blir skikklig glad for. Da kan jeg tenke meg at hun ser at noen setter pris på henne.

Jeg har selv vært i samme situasjon som hun venninda di, og innerst inne tror jeg kanskje at venninda di kanskje følte seg helt uttafor, følte at hun ikke takklet livet mer. Det er derfor en må backe-up med en gang.

Eller du kan ta en tlf. til henne. Sende henne et kort.

Gi henne oppmerksomhet. Men, jeg tviler ikke et sekund på at du i det hele tatt gjør det,siden du var så glad for at du fikk hjelpe henne. Det forteller meg at du er et sympatisk menneske,med omsorg og tanke for andre...:-) Det er bra!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/80256-t%C3%B8ff-helg/#findComment-422261
Del på andre sider

gnaffel-laffel

eg trener på hånes skolen, der er det aerobick trening. Kor ligg den der du trener?? Og kor mykje koster det å trena der??

ok...

Spicheren ligger rett ved HIA. Jeg betalte 1250 for et halvt år (studentpris). Du kan trene aerobic og step og sånn...og boksing (det er dritgøy!). Det er også helsestudio, klatrevegg og flere ballhaller. Så masse å velge mellom - veldig bra!

Du kan få mer info her: www.spicheren.no

Trener du mye?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/80256-t%C3%B8ff-helg/#findComment-422527
Del på andre sider

Annonse

martine1365379969

Så forferdelig trist at det skulle skje slik med venninden din, men jeg tror hun har det bedre nå. Ikke fordi hun gjordet det greiene, men fordi jeg veit korsn det er å være på en slik psyk. avd. og de er kjempeflinke de som jobber der, med å snakke ut om hvorfor de har det slik og slik...

Dersom du synes det er rart og tomt fordi hun ikke er der, hvorfor ikke besøke henne. Overraske henne! Ta med blader og godteri...Noe hun blir skikklig glad for. Da kan jeg tenke meg at hun ser at noen setter pris på henne.

Jeg har selv vært i samme situasjon som hun venninda di, og innerst inne tror jeg kanskje at venninda di kanskje følte seg helt uttafor, følte at hun ikke takklet livet mer. Det er derfor en må backe-up med en gang.

Eller du kan ta en tlf. til henne. Sende henne et kort.

Gi henne oppmerksomhet. Men, jeg tviler ikke et sekund på at du i det hele tatt gjør det,siden du var så glad for at du fikk hjelpe henne. Det forteller meg at du er et sympatisk menneske,med omsorg og tanke for andre...:-) Det er bra!

takk for svar!

vurdere å besøke henne neste helg.. problemet er berre at eg er i kristiansand (bur) og ho har blitt overflytta til stavanger.. men har dagleg kontakt med ho per sms.. også passer eg på marsvine hennar::) Men uansett så vartd et ein oppmuntring for meg å lesa svaret ditt!! Håper du og får det betre!!

*klem*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/80256-t%C3%B8ff-helg/#findComment-423794
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...