Gå til innhold

Klar for noen nye Kina rykter?

Anbefalte innlegg

fei1365380229

Det rører seg ganske mye på den lukkede oktoberlista i amerika nå.

Ryktene går ut på at tildelingene er sendt fra Kina og er ventet om ca. 2 - 3 dager. Noen har visstnok allerede fått tildeling også.

Ryktene går ut på at både september og oktober er sendt fra Kina. Dette har visstnok CCAI fortalt til en av deres søkere.

Tenk om dette er sant da? Please kan ikke disse ryktene være sanne? Da er det i så fall ikke mange ukene (tok 2 - 3 uker sist gang) til de er her i Norge.

I alle fall så kommer vel septembertildelingene snart.

Understreker at jeg bare overbringer rykter og ikke vil bli "halshogd" hvis disse ikke skulle stemme.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/80273-klar-for-noen-nye-kina-rykter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

fei1365380229

Hey hey... Begynner du å gå meg i næringen som ryktespreder nå eller??!! ;-))

Åååå, som jeg håper at dette er sant! For da er vi i neste runde...

Det blir spennende tider framover, den saken er aldeles klinkende klar!

Beste hilsen fra

Var ikke meningen å gå deg i næringen her : ) Jeg ble bare helt satt ut når jeg leste disse ryktene og måtte dele det med dere andre. Håper virkelig at det er sant og i så fall at dette gjelder Norge også. Og - hvis det stemmer, da er dere neste ut!

Det rapporteres om flere og flere tildelinger i USA nå, fortsatt er det ingen med innlogging i oktober som har fått.

Kryss alt vi har jenter (gutter).

Hei Fei!

Tusen takk for glimrende rykter. Slike vil vi ha flere av. Ved forrige tildeling tok det 2-3 uker fra USA-tildelingene begynte til Norges-tildelingene kom fra Kina. Men "vanligvis" har det vel ikke gått så lang tid. Kan vi håpe på en eller to uker isteden for to til tre uker - eller er jeg litt vel optimistisk nå?

Dere som fører statistikk har dere en oversikt på ventetiden fra tildelingene i USA kommer til vi kan vente en telefon????

Jeg venter spent....

Annonse

Fantastiske rykter; ser også av "Dossier Watch" fra en av adopsjonsorganisasjonene i USA (Great Wall China Adoption) at tildelingene for septembergruppen deres kom i går!

Nå kommer dagene til å bli lange, med hyppige turer for å sjekke ryktene på DOL!

Hilsen en i septembergruppen;

fei1365380229

Fantastiske rykter; ser også av "Dossier Watch" fra en av adopsjonsorganisasjonene i USA (Great Wall China Adoption) at tildelingene for septembergruppen deres kom i går!

Nå kommer dagene til å bli lange, med hyppige turer for å sjekke ryktene på DOL!

Hilsen en i septembergruppen;

Ser vel ut som det bare er september som får tildelinger i denne runden. Men jeg depper ikke av den grunn.

Gleder meg til Xiao, Vente-Bente og oktober (har jeg glemt noen?) kommer med sine gladmeldinger. Håper det går fort. For neste gang da er det vel meg, purre, Bergitte og midnattsol sin tur?

Blir bare mer og mer skjelven for hvert rykte som kommer ang. tildelinger fra Kina. Håper at det går fort som bare det at septembergr får sine tildelinger, da blir det kortere ventetid for både oktobergr og november gr. Det mest realistiske å tro er at oktobergr må vente enda noen uker, men det er jo lov til å håpe på at CCAA virkelig får unna saker nå om dagen slik at det blir tildeling før jul. Dette blir spennende dager og uker, dere!!! Nye rykter mottas med stor takk!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...