seinfeld Skrevet 5. november 2002 Skrevet 5. november 2002 Gratulerer så mye med et lite Cali- gull! God tur til Colombia! Hilsen ei som også er Calimamma 0 Siter
vivrik Skrevet 5. november 2002 Skrevet 5. november 2002 Gratulerer med veslejenta, og god tur til flotte Colombia og Cali. Vi fikk også ei jente på 4 mnd fra Cali i 2000. Mimre, mimre.... Lykke til med sjarmøretappen ))) 0 Siter
Asksmommy Skrevet 5. november 2002 Skrevet 5. november 2002 Kjære cilas! Gratulerer så masse, masse, masse!!! så vidundelig å endelig vite. Er sikker på at hun er verdens skjønneste lille under. Klemmer til dere alle sammen. Så gjenstår å se om vi får ta med oss hele hurven og treffe dere i Cali. vi har fått beskjed om å oppdatere sosialrapporten, men det er litt mer sånn "i tilfelle". Nå er det jo ikke mye tid å gjøre det på, hvis flere av oss skal komme seg av gårde før jul. Kos deg med forberedelser og bilde og tanker om fremtiden 0 Siter
thuva1365380402 Skrevet 5. november 2002 Skrevet 5. november 2002 Gratulerer så mye med den lille jenta. God tur til Colombia. 0 Siter
Gleder oss Skrevet 5. november 2002 Skrevet 5. november 2002 Hei cilas! Gratulerer så mye med jenta. Nå håper jeg det blir vår tur i løpet av uka, så vi kan reise sammen til Cali. Mange klemmer fra 0 Siter
kina-nina Skrevet 5. november 2002 Skrevet 5. november 2002 Gratulerer med jenta! Jeg vet akkurat hvordan du har det nå... Det er 1 1/2 uke siden vi fikk telefonen og jeg har IKKE landa ennå! Lykke til med resten av prosessen. 0 Siter
Sjøstjerne Skrevet 5. november 2002 Skrevet 5. november 2002 Henger meg på alle gratulantene!!!!!!!! Gratulerer så masse, dere er vel helt i "hundre" nå tenker jeg... Lykke til !!!!!! hilsen 0 Siter
Betty Skrevet 5. november 2002 Skrevet 5. november 2002 Tenk en liten jente på bare 3 og en halv måned ! Ha en riktig flott tur ! Klem fra Åhhh, så hærlig :-) Gratulasjonsklem fra 0 Siter
vannkastanje Skrevet 5. november 2002 Skrevet 5. november 2002 Gratulerer så mye med lillejenta!!! Kjempeklem fra 0 Siter
Gjest maas Skrevet 5. november 2002 Skrevet 5. november 2002 Gratulerer såååå mye med jenta! :-) Mvh, 0 Siter
Gjest BlirMammaSnart! Skrevet 5. november 2002 Skrevet 5. november 2002 Håper tiden fra bilde titting til, "holding i armene og kose" tiden går, fort, fort. Stoooooooooooooor gratulasjonsklelm fra 0 Siter
fodi Skrevet 5. november 2002 Skrevet 5. november 2002 Gratulerer, og lykke til med hentereisen!!! Klem fra 0 Siter
Gjest vordende mamma Skrevet 5. november 2002 Skrevet 5. november 2002 G*R*A*T*U*L*E*R*E*R *S*Å *M*Y*E Lykke til på reisen også. Hilsen en: 0 Siter
flora Skrevet 6. november 2002 Skrevet 6. november 2002 De aller beste gratulasjoner fra meg. Dette er jo bare helt fantastisk, dere får vel reise før jul? Gratulerer , gratulerer!!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.