Gå til innhold

Ettervirkninger steroider


Gjest ikke tilhenger!

Anbefalte innlegg

Gjest ikke tilhenger!

Typen min gikk tidligere på steroider, samtiding som han trente vekter. Jeg vet ikke hvilke stoffer, ogh visste ikke noe om dette før nå, da han fortalte det pga. bivirkningene under.

Det er nå ca. to år siden han kuttet det ut, og trappet ned terningen for nå ikke å trene.

Men - nå har han begynt å få pupper, og er øm i det ene brystet! I tillegg har han mistet noe sexlyst.

Noen som vet hva som kan gjøre han "god som ny igjen"?

Huttetu, jeg synes dette er helt skrekkelig jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han kunne ha unngått å få pupper i det hele tatt den gangen hvis han hadde vist litt mer om hva han drev på med.

Nå derimot er det nok bare legen som kan fjerne de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er hele 2 år siden han gikk av steroidene virker det vel litt rart at han får disse bivirkningene nå.

Det mest naturlige ville vært å få det rett etter avsluttet kur, men er du sikker på at det er gyno han får da? Kan jo bare være at han når han nå har kutta ut treninga rett og slett får fettannsamlinger på brystene.. Det er vel ikke akkurat uvanlig for menn, og dersom han trente mye før og nå har sluttet helt så er det vel sannsynlig at forbrenninga hans går ned kraftig og at han legger på seg fett...

Men alt er vel sikkert avhengig av hva han dytta i seg tidligere.. har han kjørt på kontinuerlig i mange år så er det kanskje ikke utenklig at dette oppstår, men dersom det bare er snakk om noen kurer så er det vel tvilsomt at det er hormonene sin skyld...

Men nå er ikke akkurat jeg noen lege...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thor-Øistein Endsjø, barnelege

ikke tilhenger.

Ja sli er det dessverre etter en tids bruk. Jeg har imdlertid sett at de bivirkningene du har beskrevet gradvis har blitt normalisert.

Dog synes jeg han burde besøke legen sin for en undersøkelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antiøstrogen, for.eks clomid, vil muligens ordne det. Hvis ikke(ettersom dem alt har blitt utviklet litt) må en doktor til...

Smule vanskelig å få tak i clomid kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smule vanskelig å få tak i clomid kanskje?

På de lokale gymma er det vel ikke en sjel som aner hva clomid er engang, men på nettet vet folk hva det er og her kan det også lett skaffes.

Det er hvertfall ikke noe problem å få tak i det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...