Gå til innhold

ICBF -alder på barnet....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Colombiaventere

Gulljenta var 4 mnd da vi fikk henne. Vi var godkjent fra 0-3 år i SUAK, 1-2 år i Colombia. Vi var da begge 31 år.

Hei

Vi er i midten av 30 årene og er godkjente i norge på 0-3 år! Vi er veldig aktive med reising og bort i helgene og jeg lurer da på om hvordan dette slår ut! vil vi få et lite barn slik at dette aktive livet vårt vil lettere for barnet? eller vil vi få et eldre barn?? kanskje over 3 år også?? Jeg vet at dette ikke betyr noe den dagen man får tildeling, men jeg må innrømme at jeg tenker på det nå. Det blir jo en omstilling med det å få barn og vi må endre på mange rutiner og gjøremål,. men vi vil jo fortsette å reise.

forelsket colombiamamma

Hei

Vi er i midten av 30 årene og er godkjente i norge på 0-3 år! Vi er veldig aktive med reising og bort i helgene og jeg lurer da på om hvordan dette slår ut! vil vi få et lite barn slik at dette aktive livet vårt vil lettere for barnet? eller vil vi få et eldre barn?? kanskje over 3 år også?? Jeg vet at dette ikke betyr noe den dagen man får tildeling, men jeg må innrømme at jeg tenker på det nå. Det blir jo en omstilling med det å få barn og vi må endre på mange rutiner og gjøremål,. men vi vil jo fortsette å reise.

Vår datter var 2 år og 2 mnd. da vi fikk tildelingen:-) Vi var da 33 og 34 år.

Jeg ser du, colombiaventere, skriver at dere er mye ute og farter både i helger og hverdager. Sånn hadde vi det også før vi fikk prinsessen. Det gjør vi ikke mye lenger:-) Livet blir snudd opp ned, men det betyr jo ikke at man må la være å reise og farte. Det er gøy å farte med barn i følge, så lenge de ikke blir reisesyke da:-).

Vi reiste mye da vi var hjemme med henne (i permisjonstiden), men nå blir det kun farting i helgene.

Så dere må nok regne med å måtte roe ned litt når dere får barn, men jeg skal si deg at det faktisk er deilig:-)

Lykke til i ventetiden og gjør alt det dere har lyst til nå, så er dere sikker på at dere får det gjort:-)))

mvh.

Annonse

Gjest Tobarnmamsen

hei undreundre -

Vi var 34 og 35 og fikk en gutt som fylte 4 mnd den dagen vi fikk han på ICBF kontoret i Cali.

Ang alder: jeg tror man rett og slett bare må være innstilt på hele aldersspekteret man får godkjennelse for her i Norge, som regel er jo det 0-3 år. Selv om ICBF i sin godkjenning gir dere en snevrere aldersramme, kan det vise seg å være en helt annen alder på barnet når det først kommer.

Lykke til, ICBF kan anbefales på det sterkeste!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...