Gå til innhold

hvem kan hjelpe med tv-progr.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Det heter noe sånt som UR (utbildningsradioen) Om barn. Klokkeslett og kanal er som de andre sier, men akkurat denne spesielle sekvensen har ikke begynt med en gang, gjerne ikke før rundt kl. 22.30.

Fint å følge med for oss Kina-adoptanter. Jeg griner så snørr og tårer renner, og mannen prøver å skjule at han også tørker en og annen tåre. Han ble ordentlig opprørt forrige søndag. Da var den "dumme svenska dama mer opptatt av sine mange spørsmål enn å trøste den lille jenta og gi henne mat". Han var virkelig sinna!

Dessverre varer programmet altfor kort. Bare 15 min.

Vennlig hilsen

Hei!

Jeg kan også fortelle at programmet går i reprise på tirsdag formiddag kl 10:30,

men da går det på svensk TV1.

Det reddet meg forrige gang...

...og jeg griner så snørr & tårer renner jeg også...

Om 24 dager er det vår tur til å oppleve det samme !!! Tror jeg må kjøpe meg en adventskalender...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...