Gå til innhold

Ikke noe spm. eller mening egentlig....men..

Anbefalte innlegg

Gjest Tussi18

Jeg er så lei. Lei av meg selv, mine tanker, min væremåte.....det aller aller meste (for å si det med andre ord).

Igår kom jeg hjem ca. halv 19, og etter å ha sett ferdig Hotel Cæsar (noe som er et musst :-D ) så sov jeg. Men sovna ikke med det samme. Sovna vel ikke før i 21-tiden.

Uansett, sov det meste av dagen på mandag også. Orka ikke noe. Og igår skulle jeg egentlig dusje håret mitt, men jeg kom meg ikke opp av senger. Gadd ikke. Vet ikke om det var pga. latskap eller om det var pga. av at jeg ikke orket. Uansett, det er ikke så viktig egentlig.

Noen lurer sikkert på hvorfor jeg skriver dette innlegget, men det er fordi jeg hadde behov for å skrive til noen. Si hvordan jeg har det.

Trenger en klem :-)

Vet det er vanskelig, siden dette er på nettet, men.....

Prøvde å kutte med istad, men fikk det ikke til. Kanskje like bra. Går litt bedre nå, merkelig vis.

Er sliten. Har ikke spist noe idag. Ikke igår heller. Dvs. spiste ikke frukost eller lunsj, men når jeg kom hjem så sprakk jeg :-( Ikke bra.

Skal prøve å slutte igjen, for da kan jeg leve en stund til, så dør jeg sakte (kanskje). For jeg vil dø, men samtidig vil jeg ikke likevel. Uff, er ikke lett å skjønne seg på meg, gjør det ikke alltid selv.

Er så vimsete, rar, forvirra.

Har så mange spm. og tanker. Har så mange følelser.

Det svinger så jævlig (sorry banninga men). Er slitsomt å ha det sånn. Vil bare hjem å sove nå, men jeg tror jeg skal klare de 2 siste timene. Vurderte å ikke gå på skolen idag, men gjorde det likevel. Egentlig bra, så slipper jeg mer fravær og å ligge så lang etter med arbeid.

Nei, huff.....dette innlegget hadde ingen spm. og kanskje ikke noen mening sånn sett (jeg vet ikke jeg, men kanskje noen av dere ikke fatter hvorfor jeg skreiv det). Men...som sagt, ville bare skrive.

Takk for alle som gadd lese det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/80584-ikke-noe-spm-eller-mening-egentligmen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest trrrish

hei. kjempeflott at du ikke kuttet deg..og kjempeflott at du går på skolen selv om du er sliten og egentlig ikke orker! det viser at du er en veldig sterk person! jeg strøyk videregående pga fravær og har ingen fremtid. ikke ødelegg livet ditt slik som jeg gjorde, men jeg er svak. du er kjempesterk. forsett å gå på skolen. få hvile også. sove er deilig. ok hadebra klem fra meg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...