Gå til innhold

trrrish

Gjest ikke undertegnet

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

skjønte godt meningen i innlegget ditt..seffer`n er det bare for oppmerksomhet hvis noen kaster opp et sted det kan høres,men var nå ikke det jeg mente.. pleier nemlig noen ganger å kaste opp på offentlige toaletter, slik som i byen osv, og det kommer jo folk inn der stadig vekk, men pleier som regel å spy slik at ingen hører det. men det har hendt at noen har hørt det, og da har jeg bare sittet innelåst på doen i en halvtimes tid. er jo ikke akkurat stolt av dette her da...

jeg er dessverre ikke tynn--

er mere normal og spiser som en gris og spyr hvis du skjønner.. har BMI på 19, så er ingen fare med underernæring eller noe sånt noe..

bra du har kommet deg ut av dette her..skulle øsnke jeg også hadde klart det. har hatt det i 3 år nå, og begynner å bli en smule lei...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/80589-trrrish/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...