Gå til innhold

Bekreftelse på reisebeskjed - Thailand neste!

Anbefalte innlegg

Hei på dere,

I går kom den etterlengtede beskjeden fra VB. Det vil si at vi om 6 dager sitter på flyet på vei til smilets land og minimannen vår.

Helt ubeskrivelig følelse... Er ikke _helt_ meg selv om dagen :o)

Gratulerer til alle som har kommet et skritt videre i prosessen - hold ut, for en dag så _skjer_ det :o)))

Nå er det bare pakking og last minute shopping som gjenstår. Blir rart å legge de små klærne ned i kofferten...

Svevende hilsen,

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Det var velfortjent bekreftelse på reisebeskjed, tenker jeg. Nå har dere nesten ventet like lenge som vi ventet ifjor på vårt Lillegull... Skjønner inderlig godt at du svever nå:-)

Ønsker dere en riktig GOD TUR til Thailand og masse, masse lykke til med overtakelsen av minimannen! Gleder meg til å høre ALT om turen når dere kommer hjem - tenk da som en familie på tre!

Masse hilsener fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...