Gå til innhold

rømme langt bort!!

Anbefalte innlegg

Gjest trrrish

jeg vil rømme langt bort. eventuelt bare ligge på sofaen hjemme og glo på tv. og proppe i meg lat. så lat og mongo som jeg er. kutte meg litt . rasere litt i huset, kaste litt ting veggimellom. men men, så tørr jeg ikke si nei til noe vennene mine forslår, må alltid ut å møte dem. er kjemperedd for at de vil forlate meg for alltid om jeg sier nei en gang. men snart rømmer jeg. langt vekk for meg selv. bare slappe av. slippe omgå noen andre. skal bli deilig. og dyrt. ja ja. men jeg har snart brukt opp alle pengene mine uansett, like greit å bruke dem opp et sted der jeg slipper andre folk. ta dei.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/80613-r%C3%B8mme-langt-bort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

kan jeg være med?Klarer ikke følge med på skolen,dvs har ikke vært der på 5 uker...skulka til og med legetimen i dag for jeg orka ikke stå opp.Vil bare ligge i koma noen mnd eller år.Eller dra langt avgårde så jeg slipper å forholde meg til noe eller noen som kjenner meg.Jeg har ikke noe i denne verden å gjøre,og ingn kommer til å savne meg hvis jeg blir borte litt,bortsett fra mamma og pappa da,men de tror alt er bra.trenger jo ikke si til dem at jeg bare er borte litt....bare forsvinne..ååå så deilig den tanken er

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/80613-r%C3%B8mme-langt-bort/#findComment-423542
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...