Gå til innhold

Cali - her kommer vi!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Asksmommy

3

• Gleder oss

2

• vivrik

1

• fodi

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Hei isb!

Gratulerer med gutten deres. Dere får kose dere med forberedelsene.

Dette har du ventet lenge nå, endelig kan du gå på shopping;)

Jeg sitter som på nåler om dagen. Håper virkelig vi får telefon i morgen. Så kansje vi blir en stor flokk som inntar Cali.

Mange klemmer fra

Annonse

Hei isb!

Gratulerer med gutten deres. Dere får kose dere med forberedelsene.

Dette har du ventet lenge nå, endelig kan du gå på shopping;)

Jeg sitter som på nåler om dagen. Håper virkelig vi får telefon i morgen. Så kansje vi blir en stor flokk som inntar Cali.

Mange klemmer fra

GRATULERER SÅ MYE!!!!!!

Sitter på nåler jeg også, men gleder meg med deg,Isb, som er lykkelig over å ha blitt mamma!

God tur!

Gjest furby03

ISB!!!!!!!!

Gratulerer så masse! Tenk at nyheten kom nå. At dere får reise før jul. Og at dere nå vet. Og at dere kan forberede dere for fullt på reise!!!

HERLIG, GRATULERER! Jeg er veldig glad på dine vegne.

Bilde!

store klemmer

Gratulere så mye med prinsen! *S* Ha en fantastisk tur til Cali. Håper tiden flyr avgårde!

hilsen

Annonse

GRATULERER SÅ MYE!!!!!!

Sitter på nåler jeg også, men gleder meg med deg,Isb, som er lykkelig over å ha blitt mamma!

God tur!

Er det plass til flere på nåleputa?? Gleder oss, har dere fått oppdateringsbeskjed?? Vi har ikke, men har blitt bedt om å oppdatere sos.rapp. for sikkerhetsskyld.... Kanskje er det oss imorgen... Men jeg tror nå mer på januar-tur for oss, siden vi ikke har fått noen oppdateringsbeskjed fra Cali enda.

Klemmer til de to colombia-mammaene, som gjør seg klare til den STORE turen!!

Er det plass til flere på nåleputa?? Gleder oss, har dere fått oppdateringsbeskjed?? Vi har ikke, men har blitt bedt om å oppdatere sos.rapp. for sikkerhetsskyld.... Kanskje er det oss imorgen... Men jeg tror nå mer på januar-tur for oss, siden vi ikke har fått noen oppdateringsbeskjed fra Cali enda.

Klemmer til de to colombia-mammaene, som gjør seg klare til den STORE turen!!

Hei!

Klart det er plass til fler på nåleputa:)

Vi fikk oppdateringsmail sammtidig med Cilas og isb. Har fremdeles en hel dag full av håp om tur før jul.

Klemmer fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...