Gå til innhold

Cali - her kommer vi!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Hei!

Klart det er plass til fler på nåleputa:)

Vi fikk oppdateringsmail sammtidig med Cilas og isb. Har fremdeles en hel dag full av håp om tur før jul.

Klemmer fra

Skjønner at dere har det spennende, ja! Nå, hvorfor vil de ikke ha våre papirer oppdatert, da :(.... Ja, ja, det er vel bare at vår lille elskling er reiseklar litt senere. Og så så velkommen som skatten er når den kommer -- 2003 er da et fantastisk år!!

Krysser fingre og tær for dere og dagen i dag! Og hvis cilas er booket for å reise hjem 5. des., betyr nok det at det går å reise ut noe etter 17. og likevel komme i mål før jul.....

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Asksmommy

3

• Gleder oss

2

• vivrik

1

• fodi

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

forelsket colombiamamma

Gratulerer så masse med gutten!

Har ikke dere et barn fra før fra Colombia også? Og fikk godkjenning fra ICBF våren 2001? Eller forveksler jeg deg med en annen nå. Jeg trodde nemlig det var deg jeg fulgte med her på forumet da vi ventet spent på godkjenningen fra ICBF:-)

Gratulerer ihvertfall og god tur til Colombia!!!

mvh.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...