Gå til innhold

Vi har fått verdens nydeligste jente!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

oktober1365380359

Gratulerer sååå masse !!!!

Hvilken provins kommer hun fra da ???

Håper dere får reise å hente henne snart-snart !!!

Klem fra

Hun kommer fra Wenzhou. Jeg er faktisk enda ikke helt sikker på hvor det er .. vi har vært helt øre i hodet etter tildelingen...

Da skal vi nok reise sammen! Det blir vel kanskje i julen.

Det er så rart, vi visste med en gang vi så bildet at det var henne vi ventet på. Lillesøster ser sunn, frisk og god ut med bollekinn. Storesøster er kjempestolt.

Nå er det mye som skal ordnes, både hjemme og på jobb. Det blir en travel tid fremover. Ha en fin forberedelses tid!

Annonse

fei1365380229

Hææ?? Hva har dere fått sa du??!!

Var ikke dere registrert i oktober da?

Uansett - gratlerer sååå mye!

Beste Hilsen fra

Unnskyld at jeg bryr meg. Oktober er nok dessverre registrert i september. Bare slik at du ikke får for høye forventninger.

Men AAA vi vil ikke vente særlig lenge til neste tildeling vi heller, kanskje i begynnelsen av desember? Da rekker CCAA kanskje å sende ut en bunke til før jul. Det gjorde de nemlig i fjor. Hadde ikke det vært fantastisk for dere?

Unnskyld at jeg bryr meg. Oktober er nok dessverre registrert i september. Bare slik at du ikke får for høye forventninger.

Men AAA vi vil ikke vente særlig lenge til neste tildeling vi heller, kanskje i begynnelsen av desember? Da rekker CCAA kanskje å sende ut en bunke til før jul. Det gjorde de nemlig i fjor. Hadde ikke det vært fantastisk for dere?

Okey dååå... Og jeg som håpte at AF som den første orgaisasjonen i verden hadde fått oktobertildelinger. Jaja, det går nå framover uansett.

.... Og jeg tror heller ikke at det blir lenge før vi ser oktobertildelinger. Jeg kjenner det på gikta! :-)

God helg fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...