Gå til innhold

Vi har fått verdens nydeligste jente!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

fei1365380229

Okey dååå... Og jeg som håpte at AF som den første orgaisasjonen i verden hadde fått oktobertildelinger. Jaja, det går nå framover uansett.

.... Og jeg tror heller ikke at det blir lenge før vi ser oktobertildelinger. Jeg kjenner det på gikta! :-)

God helg fra

Den gikta de har slått til før. Hvor mange uker vil du si gikta de sier?

Vet du om noen septembertildelinger til VB?

Jeg har et adrenalinnivå som må være rimelig skadelig for øyeblikket, ennå jeg vet at det ikke er nødvendig å være i beredskap ennå. Er inne på nettet hele tiden.

God helg til deg også.

Annonse

Gjest Hente-Bente

Hei Oktober!

Gratulerer med verdens nydeligste jente. Vi har ikke fått bilde av vår jente ennå - posten går ikke alltid så fort som vi håper når vi venter som mest.

Da får vi reise til Kina sammen dere, vi og Xiao m/familie. Vi gleder oss masse alle tre....

Kos dere med bildet og lykke til med alle forberedelser.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...