Gå til innhold

En liten hilsen :-)

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen, og gratulerer til alle dere som har fått tildelinger og som har vært på hentereise eller som reiser snart :-)

Jeg ønsker dere lykke til med 'gullene' deres!

Til de av dere som ikke er kommet så langt i 'prosessen', vil jeg ønske fortsatt lykke til :-)

Vårt lille 'gull', er nådd den utfordrende alder... 2 år og 7 mnd., og hun vil gjøre 'alt selv' og mere til. Hun får så gjerne kle på seg ytterklærne selv, enda det er litt travelt innimellom, - så får jeg heller stå å trippe så mye jeg orker :-) Ellers går dagene så altfor fort, og vårt'gull' utvikler seg i en rasende fart! Nye setninger bygges, sanger synges med høy stemme, og hun er 'høyt og lavt' :-)

Mitt hjerte 'svulmer' av stolthet, og jeg har 'nesten' glemt all den tid vi måtte vente på henne (Det tok 2 år fra 'prosessen' startet til vi fikk vår datter i våre armer, og vi ventet 11 mnd på tildelingen).

Hilsen en lykkelig, men også sliten innimellom... :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/81031-en-liten-hilsen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

forelsket colombiamamma

Er de ikke herlige! Så stae og som du sier; skal gjøre alt selv.

Vår datter er akkurat på samme måte som det du forklarer der, er høyt og lavt og i full fart hele dagen.

Så jeg skjønner at du er stolt, det har du sikkert all grunn til å være. Jeg er fryktelig stolt selv av min datter.

Herlig:-)

mvh.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/81031-en-liten-hilsen/#findComment-433252
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...