Gå til innhold

Avskjed på grått papir :(

Anbefalte innlegg

Gjest Barn trenger stabilitet

Kan dette virkelig skje ? At en mister BUFA-godkjenningen. Fikk dere et brev fra BUFA da som sa at de hadde fått nye opplysninger ? Tror nok jeg ville prøvd å snakke med dem (og rive løgnene ut av nettet). Lykke til videre...ikke gi opp..

Mulig jeg har misforstått, men har ikke Lindsay innrømmet her at hun har vært utro mot sin mann, og at denne forføreren så har gått til BV?? Og jeg synes selvfølgelig også dette er trist for Lindsay og hennes mann; men dersom de er oppe i slike alvorlige problemer som jeg har forstpått at de har, er vel ikke akkurat tida inne for å adoptere??!!

Et barn fortjener vel mer stabilitet enn som så!!

en noe forundret og surmaget over all støtten........

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mamta

4

• Lindsay

4

• purre

1

• forelsket colombiamamma

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest BlirMammaSnart!

Mulig jeg har misforstått, men har ikke Lindsay innrømmet her at hun har vært utro mot sin mann, og at denne forføreren så har gått til BV?? Og jeg synes selvfølgelig også dette er trist for Lindsay og hennes mann; men dersom de er oppe i slike alvorlige problemer som jeg har forstpått at de har, er vel ikke akkurat tida inne for å adoptere??!!

Et barn fortjener vel mer stabilitet enn som så!!

en noe forundret og surmaget over all støtten........

Tror ikke det skader med noen oppløftende ord.

Jenta har tross alt ikke møtt mye støtte på forumet. Jeg tror i alle fall jeg husker at dette har vært oppe en gang før. (Og jeg var ikke akuratt den som syntes det var greit.)

Og ikke føler jeg hun har fått mye støtte her heller, etter hun fortalte hvorfor.

Jeg mener ikke og ta handlingene i forsvar, og desverre må vi alle stå for våre handlinger, men det ligger ikke for meg og sparke en som ligger nede.

Lykke til Lindsay, håper du kommer over dette.

Klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...