Gjest BlirMammaSnart! Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Hei BMS Vi har en venn (venn av mannen min sin mor og stefar) som alltid kommer for sent.. Vi har begynnt å invitere han en time før middagen slik at tiden for mat er det tidspunktet som vi vil! Kanskje dette hadde vært noe for dere og?? Lykke til Så var gårdagen til slutt helt perfekt. Da alle tilslutt fant det for godt og komme, ble stemningen høy, og praten gikk som bare det rundt bordet. Til dere som hadde forslaget om og innvitere dem før, så kan jeg meddele at det var jo netopp det jeg gjorde. (mellome 1800-1900 sa jeg til dem og 1930 til resten av gjestene). Uansett de rakk middagen og alle ble glade oig fornøyde ( og ikke minst mette). Neste gang skal jeg bare begynne og spise, men det sa jeg sist gang det skjedde også;-) Ha en hygglig søndags kveld. Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/81076-typris-eller/page/2/#findComment-428350 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BlirMammaSnart! Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Hei BMS Vi har en venn (venn av mannen min sin mor og stefar) som alltid kommer for sent.. Vi har begynnt å invitere han en time før middagen slik at tiden for mat er det tidspunktet som vi vil! Kanskje dette hadde vært noe for dere og?? Lykke til Så var gårdagen til slutt helt perfekt. Da alle tilslutt fant det for godt og komme, ble stemningen høy, og praten gikk som bare det rundt bordet. Til dere som hadde forslaget om og innvitere dem før, så kan jeg meddele at det var jo netopp det jeg gjorde. (mellome 1800-1900 sa jeg til dem og 1930 til resten av gjestene). Uansett de rakk middagen og alle ble glade oig fornøyde ( og ikke minst mette). Neste gang skal jeg bare begynne og spise, men det sa jeg sist gang det skjedde også;-) Ha en hygglig søndags kveld. Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/81076-typris-eller/page/2/#findComment-429733 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BlirMammaSnart! Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Hei BMS Vi har en venn (venn av mannen min sin mor og stefar) som alltid kommer for sent.. Vi har begynnt å invitere han en time før middagen slik at tiden for mat er det tidspunktet som vi vil! Kanskje dette hadde vært noe for dere og?? Lykke til Så var gårdagen til slutt helt perfekt. Da alle tilslutt fant det for godt og komme, ble stemningen høy, og praten gikk som bare det rundt bordet. Til dere som hadde forslaget om og innvitere dem før, så kan jeg meddele at det var jo netopp det jeg gjorde. (mellome 1800-1900 sa jeg til dem og 1930 til resten av gjestene). Uansett de rakk middagen og alle ble glade oig fornøyde ( og ikke minst mette). Neste gang skal jeg bare begynne og spise, men det sa jeg sist gang det skjedde også;-) Ha en hygglig søndags kveld. Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/81076-typris-eller/page/2/#findComment-431116 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BlirMammaSnart! Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Hei BMS Vi har en venn (venn av mannen min sin mor og stefar) som alltid kommer for sent.. Vi har begynnt å invitere han en time før middagen slik at tiden for mat er det tidspunktet som vi vil! Kanskje dette hadde vært noe for dere og?? Lykke til Så var gårdagen til slutt helt perfekt. Da alle tilslutt fant det for godt og komme, ble stemningen høy, og praten gikk som bare det rundt bordet. Til dere som hadde forslaget om og innvitere dem før, så kan jeg meddele at det var jo netopp det jeg gjorde. (mellome 1800-1900 sa jeg til dem og 1930 til resten av gjestene). Uansett de rakk middagen og alle ble glade oig fornøyde ( og ikke minst mette). Neste gang skal jeg bare begynne og spise, men det sa jeg sist gang det skjedde også;-) Ha en hygglig søndags kveld. Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/81076-typris-eller/page/2/#findComment-432499 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.