nicke1365380411 Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Sliter med smerter i alle ledd Har funnet ut at jeg er allergisk mot buort,timmotei, melke produkter, havre og hvete produkter.Min mor og bestefar har Beckdrev. Men jeg har ikkje denne vevs typen i kroppen som stiller Beckdrev diagnosen. Har prøvd akupunktur og det meste, uten særlig hell!!! Erfaringer ønskes.. Nicke 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nicke1365380411 Skrevet 9. november 2002 Forfatter Del Skrevet 9. november 2002 Sliter med smerter i alle ledd Har funnet ut at jeg er allergisk mot buort,timmotei, melke produkter, havre og hvete produkter.Min mor og bestefar har Beckdrev. Men jeg har ikkje denne vevs typen i kroppen som stiller Beckdrev diagnosen. Har prøvd akupunktur og det meste, uten særlig hell!!! Erfaringer ønskes.. Nicke 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nicke1365380411 Skrevet 9. november 2002 Forfatter Del Skrevet 9. november 2002 Sliter med smerter i alle ledd Har funnet ut at jeg er allergisk mot buort,timmotei, melke produkter, havre og hvete produkter.Min mor og bestefar har Beckdrev. Men jeg har ikkje denne vevs typen i kroppen som stiller Beckdrev diagnosen. Har prøvd akupunktur og det meste, uten særlig hell!!! Erfaringer ønskes.. Nicke 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frode_Forever Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Hei! Ser at innlegget ditt er flere år gammelt. Jeg var på et seminar denne helgen med en kvinne fra Tyskland som hadde en utrolig historie med de samme problemer som du har og enda flere problemer. HUn hadde slitt ut kroppen sin da hun hadde jobber 12 timers dager pluss to ekstra jobber. Hun har brukt 4 år av sitt liv for å finne de produktene som har hjulpet henne. Jeg er veldig redd for at dette skal virke som noe som helst form for reklame så jeg vil at du kontakter meg på min mail [email protected] Så kan jeg sende deg mer om hennes historie Vennlig hilsen Frode Henriksen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.