Gå til innhold

Betennelser og smerter i hele kroppen!!


nicke1365380411

Anbefalte innlegg

nicke1365380411

Sliter med smerter i alle ledd Har funnet ut at jeg er allergisk mot buort,timmotei, melke produkter, havre og hvete produkter.Min mor og bestefar har Beckdrev. Men jeg har ikkje denne vevs typen i kroppen som stiller Beckdrev diagnosen. Har prøvd akupunktur og det meste, uten særlig hell!!! Erfaringer ønskes.. Nicke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nicke1365380411

Sliter med smerter i alle ledd Har funnet ut at jeg er allergisk mot buort,timmotei, melke produkter, havre og hvete produkter.Min mor og bestefar har Beckdrev. Men jeg har ikkje denne vevs typen i kroppen som stiller Beckdrev diagnosen. Har prøvd akupunktur og det meste, uten særlig hell!!! Erfaringer ønskes.. Nicke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nicke1365380411

Sliter med smerter i alle ledd Har funnet ut at jeg er allergisk mot buort,timmotei, melke produkter, havre og hvete produkter.Min mor og bestefar har Beckdrev. Men jeg har ikkje denne vevs typen i kroppen som stiller Beckdrev diagnosen. Har prøvd akupunktur og det meste, uten særlig hell!!! Erfaringer ønskes.. Nicke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nicke1365380411

Sliter med smerter i alle ledd Har funnet ut at jeg er allergisk mot buort,timmotei, melke produkter, havre og hvete produkter.Min mor og bestefar har Beckdrev. Men jeg har ikkje denne vevs typen i kroppen som stiller Beckdrev diagnosen. Har prøvd akupunktur og det meste, uten særlig hell!!! Erfaringer ønskes.. Nicke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...
Frode_Forever

Hei!

Ser at innlegget ditt er flere år gammelt. Jeg var på et seminar denne helgen med en kvinne fra Tyskland som hadde en utrolig historie med de samme problemer som du har og enda flere problemer. HUn hadde slitt ut kroppen sin da hun hadde jobber 12 timers dager pluss to ekstra jobber.

Hun har brukt 4 år av sitt liv for å finne de produktene som har hjulpet henne.

Jeg er veldig redd for at dette skal virke som noe som helst form for reklame så jeg vil at du kontakter meg på min mail [email protected]

Så kan jeg sende deg mer om hennes historie

Vennlig hilsen

Frode Henriksen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...