Gå til innhold

Ruffe og Monolita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Koselig å bli husket på...

Beveren har fått sine tenner, men klager over vondt i tennene de gangene hun jager etter et vikarierende argument for å kose seg med biteringene sine. Hun blir 3 år i desember, og prater som en foss, og er i det hele tatt en vakker jente i sin skjønneste trass-alder. Jeg har ikke kastet henne ut av vinduet ennå, men tanken har slått meg... Men så kan hun sjarmere, så da er alt i orden!

Om du ikke har fått sett de innleggene vi har hatt nå og da her på forumet (ja, vi har vært veldig inaktive...) så blir prinsessa storesøster snart, på en høyst uventet måte!! Samtidig med at papirene ble sendt til BUFA (het vel fortsatt SUAK) kom den store overraskelsen: To blå streker, to måpende foreldre, og adopsjonssaken rett i vasken. Så vi tilhører snart de heldige som får oppleve både fødsel og adopsjon. To uker til en termin vi trodde var umulig.

Lykke til videre, du også. Mener å huske at du var på adopsjon nummer 4 (?), men her husker jeg sikkert alvorlig feil...

Tilbake til bevere: Tidenes argument mot tannpuss fra trassalder-jente: "Jeg har ikke tenner" mens tårene spruter! Det er ikke lett å holde seg alvorlig når man ideelt sett skal.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/81316-ruffe-og-monolita/#findComment-433294
Del på andre sider

Beveren har fått sine tenner, men klager over vondt i tennene de gangene hun jager etter et vikarierende argument for å kose seg med biteringene sine. Hun blir 3 år i desember, og prater som en foss, og er i det hele tatt en vakker jente i sin skjønneste trass-alder. Jeg har ikke kastet henne ut av vinduet ennå, men tanken har slått meg... Men så kan hun sjarmere, så da er alt i orden!

Om du ikke har fått sett de innleggene vi har hatt nå og da her på forumet (ja, vi har vært veldig inaktive...) så blir prinsessa storesøster snart, på en høyst uventet måte!! Samtidig med at papirene ble sendt til BUFA (het vel fortsatt SUAK) kom den store overraskelsen: To blå streker, to måpende foreldre, og adopsjonssaken rett i vasken. Så vi tilhører snart de heldige som får oppleve både fødsel og adopsjon. To uker til en termin vi trodde var umulig.

Lykke til videre, du også. Mener å huske at du var på adopsjon nummer 4 (?), men her husker jeg sikkert alvorlig feil...

Tilbake til bevere: Tidenes argument mot tannpuss fra trassalder-jente: "Jeg har ikke tenner" mens tårene spruter! Det er ikke lett å holde seg alvorlig når man ideelt sett skal.

Det tannpussargumentet likte jeg.... svært godt.. *kniiis*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/81316-ruffe-og-monolita/#findComment-433513
Del på andre sider

Gjest kinamamsen

Blander meg litt inn her. Lykke til med den kommende familieforøkelsen! Jeg går ut fra at den behørig annonseres her inn på lik linje med alle andre gladmeldinger !?

Forøvrig en god tannhistorie. Det forslaget har de ikke kommet med her hos meg, men eldstejenta synes det er noe tull å pusse de melketennene hun har siden hun skal få nye "voksentenner" allikevel......

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/81316-ruffe-og-monolita/#findComment-433577
Del på andre sider

"Jeg har ikke tenner!?!!" (smeeeelt!!) Gullungen vet å argumentere, skjønner jeg! :o))))

Og ja - vi er snart reiseklare for å hente nummer fire, men første- og andremann er Made in Norway...

Hils Monolita og ønsk lykke til med neste mirakel! (Og husk å legge inn gladmeldinga!)

Kanskje det blir en liten kenguru denne gangen? ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/81316-ruffe-og-monolita/#findComment-433694
Del på andre sider

"Jeg har ikke tenner!?!!" (smeeeelt!!) Gullungen vet å argumentere, skjønner jeg! :o))))

Og ja - vi er snart reiseklare for å hente nummer fire, men første- og andremann er Made in Norway...

Hils Monolita og ønsk lykke til med neste mirakel! (Og husk å legge inn gladmeldinga!)

Kanskje det blir en liten kenguru denne gangen? ;-)

Det ER en kenguru!! Har kjent på magen!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/81316-ruffe-og-monolita/#findComment-433721
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...