Gjest klamydia Skrevet 12. november 2002 Skrevet 12. november 2002 Selv i Bodø kommune er det flere som ville ha blitt meget glade for slik hjelp. Ja det er nok mange som ikke får nok vann i Bodø. *blæh* Se ironien da folkens!!! 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 12. november 2002 Skrevet 12. november 2002 Når man først skal flytte er det jo greit å ha ett miljø der man flytter og en jobb kanskje, det er ikke flust av jobber i bygdenorge. Og jeg syns du er innmari trangsynt som ser svart/hvitt på denne saken. Sannsynligvis har du hatt det innmari lett og trygt hele ditt liv, og det er jo godt for deg, men det går ann å ha forståelse og medfølelse for andre for det, eller? (innmari lang setning ser jeg..) Ikke vet jeg når det har blitt trangsynt å gi folk et råd som faktisk kan løse deres problemer. Min fortid og andre personlige forhold raker hverken deg eller saken. 0 Siter
Gjest snø Skrevet 12. november 2002 Skrevet 12. november 2002 Knallbra! Ris og vann og et verdenssamfunn som ignorerer sultende (og tørste!!) nordmenns skrik(!!) etter hjelp :-) Og så har de fått pressen til å skrive seriøst om det. Gleder meg til å se oppfølgeren til denne :-) Det med å dele ut rent vann var jo det aller beste, da. For det er det jo _skikkelig_ mangel på her i Norge. Er det for dem som er for fattige til å nå opp til vannkranen det, kanskje? ;o) Og så er det ikke 1. april en gang! Beste hilsen fra 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 12. november 2002 Skrevet 12. november 2002 Ikke alle enslige mødre med store barn er blant de fattigste. *Ikke alle enslige mødre med store barn er blant de fattigste.* Hvir du i fullt alvor bruker ordet "fattig" om heltidsarbeidene folk i Norge, vet jeg ikke om du er seriøs. 0 Siter
Solsikke Skrevet 12. november 2002 Forfatter Skrevet 12. november 2002 Knallbra! Ris og vann og et verdenssamfunn som ignorerer sultende (og tørste!!) nordmenns skrik(!!) etter hjelp :-) Og så har de fått pressen til å skrive seriøst om det. Gleder meg til å se oppfølgeren til denne :-) Det med å dele ut rent vann var jo det aller beste, da. For det er det jo _skikkelig_ mangel på her i Norge. Er det for dem som er for fattige til å nå opp til vannkranen det, kanskje? ;o) Og så er det ikke 1. april en gang! Beste hilsen fra hehehe, jeg gikk nok 5på kl 6 om morgenen 0 Siter
libra Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 *Ikke alle enslige mødre med store barn er blant de fattigste.* Hvir du i fullt alvor bruker ordet "fattig" om heltidsarbeidene folk i Norge, vet jeg ikke om du er seriøs. Hvor har jeg sagt at heltidsarbeidende er fattige??? Jeg sa at enslige mødre med store barn ikke nødvendigvis er så dårlig stilt. 0 Siter
puh Skrevet 19. november 2002 Skrevet 19. november 2002 Ja det er nok mange som ikke får nok vann i Bodø. *blæh* Se ironien da folkens!!! I 1998 var det 54 personer som ikke hadde innlagt vann i sin bopel i Bodø området. Dette var mennesker som kunne velge mellom å leie de respektive hus eller være såkalt bostedsløse . Det kan nevnes at 15 av disse var barn. Det finnes ingen grunn til å tro at disse tallene er gått ned. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.