AAA Skrevet 12. november 2002 Skrevet 12. november 2002 Er det noen som vet om VB har fått septembertildelinger enda? Hilsen fra VB-søker-som-begynner-å-bli-litt-utålmodig.... 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 12. november 2002 Skrevet 12. november 2002 Jeg vet ikke svar på spørsmålet ditt, men jeg skulle forferdelig gjerne visst det. Det er ingen i septembergruppen fra VB som er inne på DOL dessverre. Er det noen som vet? Vær så snill å fortell det. Utålmodig oktoberventer. 0 Siter
taco Skrevet 12. november 2002 Skrevet 12. november 2002 Har heller ikke svar på ditt spørsmål, men i følge de danske nettsidene fikk de septembertildelingene sine i går. Lykke til videre mot din største opplevelse! Hilsen fra 0 Siter
nojo Skrevet 12. november 2002 Skrevet 12. november 2002 Venner av oss som er i sept.gruppa fikk tildelt i går og de tilhører VB. De ble ringt opp nokså seint på kvelden - langt etter kontortid. AF fikk vel sine tildelinger i forrige uke. 0 Siter
AAA Skrevet 12. november 2002 Forfatter Skrevet 12. november 2002 Venner av oss som er i sept.gruppa fikk tildelt i går og de tilhører VB. De ble ringt opp nokså seint på kvelden - langt etter kontortid. AF fikk vel sine tildelinger i forrige uke. Ååå, nå ble jeg glad... Tralalalala...! ))) Hilsen-ikke-fullt-så-utålmodig-VB-søker 0 Siter
Koreagull Skrevet 12. november 2002 Skrevet 12. november 2002 Ååå, nå ble jeg glad... Tralalalala...! ))) Hilsen-ikke-fullt-så-utålmodig-VB-søker Kanskje? Håper det! Alt er krysset ;o) Klem, 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.