Gå til innhold

Takk til alle som vi fikk gratulasjoner fra!

Anbefalte innlegg

Takker dere alle, det var veldig hyggelig å få så mange lykkeønskninger. DOL betydde mye for meg som vente-forum; var nærmest online på slutten.

Det var bare septembergruppen som fikk tildeling hos AF nå, og jeg vet ikke riktig om det var alle sammen. Men jeg tror neste tildelingsrunde er rett rundt hjørnet; nå gikk det jo bare en drøy uke mellom august og septembertildelingene.

Nå pusser vi opp barnerom, trapper ned på jobben, diskuterer navn og har begynt å tenke på alt vi skal ha med oss. Deilig å være ferdig med ventefasen, og ha noe mer konkret å forholde seg til.

Spesielt godt har det vært at vi følte så fort at det var vår lille kina-jente, som var ment for oss, vi fikk tildelt. Hun er så god, så god!

God ventetid ønskes alle ventere!

Hilsen

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...