Gå til innhold

Gratulerer til alle som har fått barn!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Abeba.

Måtte bare legge inn en liten hilsen til deg. Ser gjesteboken på hjemmesiden din er borte.

Så da kan jeg jo ønske dere en riktig god tur til Etiopia. Reiser dere i begynnelsen av desember?

Nå har dere ventet lenge nok på lillebror synes jeg.

Kos deg med de siste forberedelsene.

Hilsen fra en som stadig rykker fremover i køen,

Hei Abeba.

Måtte bare legge inn en liten hilsen til deg. Ser gjesteboken på hjemmesiden din er borte.

Så da kan jeg jo ønske dere en riktig god tur til Etiopia. Reiser dere i begynnelsen av desember?

Nå har dere ventet lenge nok på lillebror synes jeg.

Kos deg med de siste forberedelsene.

Hilsen fra en som stadig rykker fremover i køen,

Ja, nå har det godt opp for meg at det ikke er lenge igjen før vi reiser. Har så smått begynt å finne fram babytøy igjen, han blir ikke akkurat fri for klær, lillebror :-)!

5. desember setter vi oss på flyet - vi gleder oss veldig, men er også spente på hvordan det blir å ha storebror med. Håper og tror at det går bra...

Hvor langt har dere kommet nå??

Koselig å høre fra deg :-), ha en fortsatt fin kveld!

Ja, nå har det godt opp for meg at det ikke er lenge igjen før vi reiser. Har så smått begynt å finne fram babytøy igjen, han blir ikke akkurat fri for klær, lillebror :-)!

5. desember setter vi oss på flyet - vi gleder oss veldig, men er også spente på hvordan det blir å ha storebror med. Håper og tror at det går bra...

Hvor langt har dere kommet nå??

Koselig å høre fra deg :-), ha en fortsatt fin kveld!

Ikke mange ukene igjen nå. Herlig å vaske og ordne de små plaggene hva?

Tenker det går fint å ha med storebror!

Vi er inne i vår 5 ventemnd. i Etiopia, og på den tiden har det vært mange tildelinger så vi er i fyr og flamme. Kan hende snøen akkurat har forsvunnet når vi setter oss på flyet! Hvem vet?

Hilsen fra en lykkelig

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...