Gå til innhold

Vi reiser !!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

På søndag reiser vi til korea og henter hjem den lille gutten våres. Å herre gud som jeg gleder meg.

Skrevet

Hils Korea masse, masse fra oss, og si at vi kommer snart! (om et år eller to.. )

Er det kanskje mulig å få høre litt om hvordan det var når dere kommer hjem...?*smiler forsiktig og blinker litt kokkett*

Reiseklem,

thuva1365380402
Skrevet

God tur til Korea.

Er det mulig å spørre hvor lenge dere ventet fra godkjennelse til tildeling? Og hvor lenge etter tildeling som dere fikk reisebeskjed?

Dette er sikkert noe du/dere har svart på tidligere, men jeg har ikke vært inne på DOL så lenge ennå.

Vi skal også til Korea og ble godkjent i BUFA 7. juni i år.

Klem

Gjest BlirMammaSnart!
Skrevet

Nyt hvert sekund av oppholdet.

Det kribler i magen min, til tross for at vi har lenge igjen til det blir vår tur.

Vennlig hilsen

Skrevet

God tur til Korea.

Er det mulig å spørre hvor lenge dere ventet fra godkjennelse til tildeling? Og hvor lenge etter tildeling som dere fikk reisebeskjed?

Dette er sikkert noe du/dere har svart på tidligere, men jeg har ikke vært inne på DOL så lenge ennå.

Vi skal også til Korea og ble godkjent i BUFA 7. juni i år.

Klem

Vi ble godkjent i SUAK som det het den gangen i førsten av januar i år. Tildelingen kom den 6 september og reisebeskjeden fikk vi i dag. I oktober var det to år siden vi startet med adopsjonen. Ventetiden er nå helt glemt.

Lykke til videre i prosessen, måtte tiden gå fort for dere.

Skrevet

Hei Limo.

På lørdag reiser vi til Oslo, og på Søndag til Colombia. Så da skal vi ut på vår livs reise samtidig!!!!!!!!!

Lykke til.

reise klemmer fra

Skrevet

Å, så heldig du er. Vi skal levere papirene våre til sos.ktr i morgen, så nå er vi i gang. Men det er leeeenge til det store skjer...

Gratulerer!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...