Gå til innhold

Den siste ventetiden er tung!

Anbefalte innlegg

Nå når jeg vet at VB har fått sine septembertildelinger og det er vår tur neste gang har jeg liksom kommet ned i en bølgedal.

Alt er bare tungt. Det er kjedelig på jobben. Jeg klarer ikke konsentrere meg om noen ting.

Selvom telefonen sikkert er 1 måned framfor meg, skvetter jeg og blir skjelven hver gang den ringer.

På de amerikanske listene er det helt stille, ingen rykter.

Jeg gleder meg kjempemye, men alt er bare tungt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/81635-den-siste-ventetiden-er-tung/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, kan også skrive under på at den siste ventetiden er fryktelig tung. Dagene går bare så sakte. Prøver å si til meg selv hver morgen at nå er det en dag mindre til tildeling. Selv om det er vanskelige dager fylt med mange tanker og lengsler, vet vi jo at vi snart skal få oppleve det vi har ventet på så lenge: å bli foreldre. Nå er vi nesten i mål, tenk på det. Snart begynner en ny og spennende epoke i livet! Vi må prøve å oppmuntre hverandre så godt vi kan i disse laaaange ventedagene. Husk at den som venter på noe godt/fint venter ikke forgjeves. Venteklem fra en annen utolmodig kinaventer

Hei Fei!

Det er sånn det blir siste måneden ja...

Vi er en måned etter dere, og jeg er egentlig overrasket over hvor rolig jeg er enda.... Forstår ingenting av meg selv, for jeg hadde trodd at jeg ville vært sånn ca oppunder taket nå. Regner med at nervene kommer når det nærmer seg for meg også ja...

Ønsker dere lykke til siste måneden. Det går tross alt framover, dag for dag. Når det gjelder de amerikanske listene, så har visstnok iallefall CCAI gått ut til sine medlemmer og sagt at de ikke ønsker at informasjonen derfra videreformidles. De er sikkert litt på tuppa etter alle ryktene sist måned.

Så at det er stille nå på listene behøver ikke bety at det ikke skjer noe.

Lykke til med innspurten. Gå og ta deg et glass vin eller et eller annet og nyt resten av kvelden! :o)

Ventehilsen fra

Hei Fei!

Det er sånn det blir siste måneden ja...

Vi er en måned etter dere, og jeg er egentlig overrasket over hvor rolig jeg er enda.... Forstår ingenting av meg selv, for jeg hadde trodd at jeg ville vært sånn ca oppunder taket nå. Regner med at nervene kommer når det nærmer seg for meg også ja...

Ønsker dere lykke til siste måneden. Det går tross alt framover, dag for dag. Når det gjelder de amerikanske listene, så har visstnok iallefall CCAI gått ut til sine medlemmer og sagt at de ikke ønsker at informasjonen derfra videreformidles. De er sikkert litt på tuppa etter alle ryktene sist måned.

Så at det er stille nå på listene behøver ikke bety at det ikke skjer noe.

Lykke til med innspurten. Gå og ta deg et glass vin eller et eller annet og nyt resten av kvelden! :o)

Ventehilsen fra

Skjønner at jeg har misforstått litt, med tanke på "i kveld, i kveld"- innlegget mitt...Trodde tildelingene var kjemperett rundt hjørnet. Det var ikke meningen å sleive med kjeften eller å gjøre den siste tiden enda vanskeligere...

... men alt er fremdeles krysset, for alle dere som nå venter ;o) !

Siste inspurtklem,

forelsket colombiamamma

Åååå, jeg kjenner meg sånn igjen i det du forteller at jeg nesten blir satt halvannet år tilbake i tid:-)

Alt blir kjedelig nå på slutten og det finnes ikke konsentrasjon utenom det som gjelder adopsjon. DOL er et greit sted å oppholde seg, for det er vel det eneste stedet hvor andre mennesker forstår hvordan du har det:-) Er det sånn eller? Sånn var det hvertfall for meg. Tror ikke jeg gjorde særlig mye fornuftig den siste måneden på jobben nei, men men det kan man jo ta igjen når man er tilbake med både hode og sjel:-)

En ting kan jeg trøste deg med, fei! Denne tiden som du er inne i nå, kommer snart til å være et tilbakelagt stadiet. Alt blir herlig og du slapper av. Bare vent så skal du se.

Det er akkurat som å gå til homøopat. Før man blir frisk med alternativ medisin må man bli litt dårligere enn man vanligvis er, for så å bli megafrisk:-) Og det er så godt.

Lykke til! Jeg skal vente med deg:-)

Ha en god dag

en god trøsteklem fra meg til deg

Annonse

Hei - kjenner meg SÅÅÅ godt igjen. Har ikke klart å gjort mye fornuftig på jobb den siste mnd jeg heller - konsentrasjonen og interessen er der bare ikke. Hele hodet mitt er fylt av adopsjonen - det eneste som kjennes meningsfylt i tillegg til ting vedr adopsjonen er eldtejenta mi. Men snart er vi i mål - og dere også!!!!

...så er den perioden du er i nå den absolutt lengste og tyngste i hele prosessen.

Jeg trodde jeg skulle fly på veggene!!!

Men tenk på at det er deres tur neste gang tildelingene kommer...og etter det er livet bare herlig!

Det er nå tre uker siden vi fikk tildelt jenta vår, og bare to uker igjen til vi reiser. Og tro meg: nå går tiden kjempefort...

Hold ut,- belønningen er underveis!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...