Gå til innhold

Å legge saken på is

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På grunn av en særdeles uventet graviditet har vi lagt saken vår på is hos AF. Ved en evt. neste adopsjon må vi begynne prosessen på nytt (f.o.m barnevernet), men det første forskuddet som vi hadde betalt til AF nå blir overført til neste adopsjonsprosess. Dette forutsetter at en setter igang med en ny prosess innen en viss tid. Man må også betale en liten sum (100,-) pr. mnd saken ligger på is.

Vi valgte å gjøre dette, fordi vi har snakket om å få flere barn, og jeg/vi tror ikke vi vinner i det store "graviditetslotteriet" en gang til :-)

På grunn av en særdeles uventet graviditet har vi lagt saken vår på is hos AF. Ved en evt. neste adopsjon må vi begynne prosessen på nytt (f.o.m barnevernet), men det første forskuddet som vi hadde betalt til AF nå blir overført til neste adopsjonsprosess. Dette forutsetter at en setter igang med en ny prosess innen en viss tid. Man må også betale en liten sum (100,-) pr. mnd saken ligger på is.

Vi valgte å gjøre dette, fordi vi har snakket om å få flere barn, og jeg/vi tror ikke vi vinner i det store "graviditetslotteriet" en gang til :-)

Hei, monolita. Og takk for sist!! Vi var i samme situasjon som dere, men fikk blankt avslag på å legge vår sak på is. Vi sa at vi ville fortsette saken når det ville være mulig innen gjeldende regler, noe vi også gjorde, men fikk bare tilbakemelding om at det var umulig å vite hva man ville foreta seg så lang tid frem. Vår sak ble avsluttet og forskuddet forsvant i dragsuget. Det verste er at de valgte å opprettholde samme saksnr. på oss for når vi startet opp igjen. Hadde vært greit å visst litt mer om hva dere har foretatt dere for å få til dette. Tror jeg skal skrive og be om at saken vår endres. 6.800 betalte vi for første gang som ikke ble noe av. Hadde vært greit å få noe av dette avregnet mot siste forskudd på denne prosessen.

Hvis du har tid til å maile meg blir jeg kjempeglad:

[email protected]

Håper formen er bra!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...