Gå til innhold

Morgenstund med gull.......?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,igjen! Måtte liksom komme meg unna dovendyr kategorien da vet du :).Men lengter dit, det gjør jeg....

Vi regner ikke med så lange oppholdet. AF sier at hvis ting går etter planen, så sender de oss avgårde siste uka i nov. Og domstolene stenger jo 15.des. Så drøye to uker, kanskje tre.

Spennende dager!!

Vi håper også å få møtedato i beg. av desember og dersom vi får dette reiser vi 28/11 (og det er heldigvis veldig snart....).

Vi håper også å få møtedato i beg. av desember og dersom vi får dette reiser vi 28/11 (og det er heldigvis veldig snart....).

fingrene er herved behørig krysset :). Vi sees kanskje på Gardermoen..... Ha en super tur -- er småkakene i boks? :)

Annonse

fingrene er herved behørig krysset :). Vi sees kanskje på Gardermoen..... Ha en super tur -- er småkakene i boks? :)

Nei, julekakene er ikke i boks enda, men vi har den siste uka jobba på spreng for å få ferdig datteren min sine julegaver. Hun/vi pleier hvert år å lage noe selv til alle besteforeldreene/tanter og onkler og dem er det mange av fordi pappaen hennes og jeg er skilt - så hun har 2 sett med foreldre og 4 sett med besteforeldre og en relativt stor haug med onkler og tanter. Årets prosjekt er fulgebrett med hjemmelagd fuglemat (vi hadde så mye talg/fett etter parteringen av årets hjort at vi ikke visste hva vi skulle gjøre med det - dermed blir det smeltet, blandet med fuglefrø = fuglemat-julegave). Dessuten har jeg sydd meg to kjoler denne uka (den ene er ikke helt ferdig enda). Var i byen for å lete etter sommerkjoler - men det var slettes ikke lett - dermed måtte symaskinen fram. Neste fase i forberdelsene er 4 kg julekonfekt nam-nam (skal også sendes alle onkler/tanter/besteforeldre). Hva med deg - du tenkte jo du skulle få god tid til juleforberedelsene i år.....

Nei, julekakene er ikke i boks enda, men vi har den siste uka jobba på spreng for å få ferdig datteren min sine julegaver. Hun/vi pleier hvert år å lage noe selv til alle besteforeldreene/tanter og onkler og dem er det mange av fordi pappaen hennes og jeg er skilt - så hun har 2 sett med foreldre og 4 sett med besteforeldre og en relativt stor haug med onkler og tanter. Årets prosjekt er fulgebrett med hjemmelagd fuglemat (vi hadde så mye talg/fett etter parteringen av årets hjort at vi ikke visste hva vi skulle gjøre med det - dermed blir det smeltet, blandet med fuglefrø = fuglemat-julegave). Dessuten har jeg sydd meg to kjoler denne uka (den ene er ikke helt ferdig enda). Var i byen for å lete etter sommerkjoler - men det var slettes ikke lett - dermed måtte symaskinen fram. Neste fase i forberdelsene er 4 kg julekonfekt nam-nam (skal også sendes alle onkler/tanter/besteforeldre). Hva med deg - du tenkte jo du skulle få god tid til juleforberedelsene i år.....

Jeg ligger skammelig dårlig ann i forhold til deg!! Hva slags julekonfekt lagere dere??? Men sommerkjoleideen din skal jeg følge opp. Har så absolutt behov for noe nytt, og det blir lett over i fløyel og paljett avdelingen på denne tiden av året dersom man drar på shopping. Skal sy kjole til vesla m/ballongbukser til. Designer og syr min egen lille kolleksjon med barnetøy på si', men det er lenge siden jeg laget noe annet enn de faste modellene mine -- får se om jeg har tålmodighet til noe nytt -- sommerkjole til mor :). Det er et problem med denne jobbingen -- tar jo så utrolig masse tid :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...