Gå til innhold

"holdbarhetsdato" på dokumenter

Anbefalte innlegg

Ja, det tar jo sin tid for barnevernet og få skrevet denne rapporten vår da...

Venter fremdeles etter at den var lovet ferdig i begynnelsen av oktober. Nå har jeg begynt å tenke på papirene som vi samlet inn, det tidligste er stempelet 12.august. Jeg har forstått at dette tar tid og regner ikke med at papirene våre blir sendt BUFA før i januar (æsj!). Da kommer jo datoen til å gå over 6 mnd mens de er hos BUFA. Er det noen som vet om vi da må skaffe nye papirer?

Jeg er taknemlig for raske svar siden vi drar på ferie til uka - min siste sjanse til å mase på barnevernet (igjen) blir derfor i morgen. tenkte at kanskje dette med utløpsdato kan få dem til å jobbe litt raskere...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/81803-holdbarhetsdato-p%C3%A5-dokumenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

gogo1365380358

Hei Hugmee!

Når søknaden deres er registrert hos Bufa har det ingenting å si at papirene går over 6 mnd.

Jeg vil anbefale deg å sjekke "holdbarhetsdato" for politiattesten. Vi fikk beskjed om at den ikke kunne være eldre enn 3 mnd.

Mas litt på barnevernet å si at du er redd for at papirene går ut av dato, det gjorde vi og det fikk fortgang i saken vår.

Ønsker dere lykke til videre!

klem

Barnevernet i vår kommune brukte 9 mnd - først 6 mnd før noe skjedde - deretter 1 1/2 mnd på 3 samtaler og 1 1/2 mnd etter dette på å få ferdig rapporten. Vi hadde skaffet alle papirer ved oppstart av prosessen - og da papirene endelig ankom SUAK/BUFA fikk vi beskjed om å sende inn nye vandelsattester + nye lege-erklæringer (begge deler var utgått på dato ifølge BUFA). Tror imidlertid det er 6 mnd holdbarhetstid på disse papirene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...