Gå til innhold

Flytting og poliklinikk - NHD og andre

Anbefalte innlegg

Gjest Student20

Hei

Jeg lurer på om det er noen som vet om man automatisk må bytte poliklinikk hvis man flytter til en annen bydel i Oslo?

Skal bare flytte noen hundre meter, men havner akkurat i en annen bydel. Er så redd for at jeg mister psykiateren min på grunn av dette! Jeg er student, så er jo folkeregistrert i en helt annen del av landet, har dette noe å si?

Tør ikke spørre poliklinikken heller....det kan jo være det er bedre å bare ikke si fra til de at jeg flytter i det hele tatt??

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/81838-flytting-og-poliklinikk-nhd-og-andre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Jeg antar og håper at mine kolleger i psykiatrien ikke er så stivbente at du må skifte poliklinikk.

Derimot vil det nok stille seg anderledes om du ved en senere anledning skulle trenge en ny behandlingsrunde.

Jeg antar og håper at mine kolleger i psykiatrien ikke er så stivbente at du må skifte poliklinikk.

Derimot vil det nok stille seg anderledes om du ved en senere anledning skulle trenge en ny behandlingsrunde.

Hei,

Jeg har delvis vært i din situasjon. jeg har boligadresse ett sted i byen, men bor nå hos familie pga sykdom i en annen bydel der jeg er skrevet inn ved dagsenteret på DPS,

Jeg går imidlertid til en privat psykiater med avtale. Dette er kanskje noe for deg på sikt, så kan du være litt mer uavhengig. Disse priv.psyk.kan du selv bestemme hvor lenge du vil gå til.Jeg vil imidlertid si at det er viktig at du føler du får hjelp. Det er vankelig å finne psyk.der både faglig profil og kjemi stemmer. Bit deg fast der du er.

Lykke til fremover

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...