Gå til innhold

FU: Røyker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sosial røyker. Kan gå leenge uten å røyke, og så dreiser jeg plutselig til med en tjuepakning i festlig lag...

Skrevet

Nå til dags blir det bare sigarillos/ sigarer til fest. Sigaretter er jeg ferdig med.

Skrevet

Røykte fra jeg var 14 til jeg var 32... slutta for fire år siden!

Tror det var sånn ca. 5-10 pr dag, i perioder mer.

Skal aldri begynne på igjen!

:-)

*stolt*

Skrevet

Sluttet da jeg var 20 år og gravid. Før den tid røkte jeg 10-15 om dagen.

Skrevet

Å være vanrøyer i LAVSTATUS !

De som sto lengst bak i køen da vettet ble delt ut - det er de som fortsatt røyker fast, og som er stolte av det.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Jeg kan røyke som et lokomotiv en kveld, men blir aldri avhengig, og kan godt la vær i ukevis. Røyk er OK etter et par-ti halvlitre.

Skrevet

Jeg kan røyke som et lokomotiv en kveld, men blir aldri avhengig, og kan godt la vær i ukevis. Røyk er OK etter et par-ti halvlitre.

Å jasså..Jeg trodde du var Mr. Antirøyk :-)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Å jasså..Jeg trodde du var Mr. Antirøyk :-)

Nei, men jeg tror ikke jeg ville sitte og være for nære folk som røyker 40 om dagen hele året.

Skrevet

Nei, men jeg tror ikke jeg ville sitte og være for nære folk som røyker 40 om dagen hele året.

Oj, hvem har tid og penger til det.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Oj, hvem har tid og penger til det.

100 kr pr dag, og det tar et par-tre timer å røyke dem.

Skrevet

Jeg har astma og tåler ikke røyk.

Den dagen det blir forbudt å røyke på utesteder, skal jeg ut å feire :-)

Skrevet

Jepp. Har ikke klart å slutte ennå, gitt. Ca 5-6 om dagen. Men har røyka ganske mye mer før jeg slutta å røyke inne ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...