Gå til innhold

Mathilde

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Colom!!! Nei, vi har ikke hørt noe, og jeg håper og håper at i det minste dere hører noe snart, for da kan vi høre noe også!!!!!!!

Hver dag jeg kommer jeg spør jeg, litt lettere henslengt selvfølgelig, "var det noe interessant post i dag eller"? Vel vitende om at mannen min hadde slengt seg på telefonen og ringt meg om det hadde vært det!! Men vi har jo hatt papirene der i snart 2 måneder... bare... Blir vi ike godkjent før jul blir jeg antagelig skuffet....

Ja, ja. Nå er det helg, og jeg får besøk av svigers. Koselig siden det er så lenge siden jeg har sett dem. Ha ei fin helg du osgå!! :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/81871-mathilde/#findComment-437985
Del på andre sider

Hei Colom!!! Nei, vi har ikke hørt noe, og jeg håper og håper at i det minste dere hører noe snart, for da kan vi høre noe også!!!!!!!

Hver dag jeg kommer jeg spør jeg, litt lettere henslengt selvfølgelig, "var det noe interessant post i dag eller"? Vel vitende om at mannen min hadde slengt seg på telefonen og ringt meg om det hadde vært det!! Men vi har jo hatt papirene der i snart 2 måneder... bare... Blir vi ike godkjent før jul blir jeg antagelig skuffet....

Ja, ja. Nå er det helg, og jeg får besøk av svigers. Koselig siden det er så lenge siden jeg har sett dem. Ha ei fin helg du osgå!! :o)

ehhhh, skriveleif! Hver dag jeg kommer HJEM, skal det selvfølgelig være.... *blusse*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/81871-mathilde/#findComment-437989
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...