Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I dag fikk vi kopi av sosialrapporten fra barnevernet - det betyr forhåpentligvis at BUFA har fått orginalen :-))

Nå er det bare å vente på neste "milepæle", bekreftelsen fra BUFA om at de har mottatt søknaden. Og deres spådom om hvor lang behandlingstid vi må regne med.... Ser jo at det nærmer seg 5 mnd nå. Det er litt kjiipt siden ventetiden har vært helt nede i 3 mnd :-( Vi får jo julen i mellom også, så det er vel bare å smøre seg med den berømte tålmodigheten...

Det er deilig å være i gang igjen, men vi er enda ikke kommet ut av skapet overfor familie og venner. Ventetiden kan bli lang, og vi orker ikke maset :-) Da er det godt å ha DOL å rope ut gleden på!

Uansett, det er deilig å være i gang igjen, og jeg gleder meg som bare det til vår neste Colombia-tur - forhåpentligvis en gang i 2004. Lenge til enda, men...

Flere Colombiasøkere (eller andre) som ligger noenlunde likt? Bortsett fra Missi da :-)

Beste hilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/81910-s%C3%A5nn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

En ny milepel nådd :o)

Vi kommer halsende etter, kjenner nå at jeg begyner å vente på sosrapporten, litt mer skuffelse for hver dag når den ikke ligger i postkassa....og jeg da, som skulle ta alt som det kom og ikke tenke så mye denne gangen.

Hvordan skal dette gå....bare 1 1/5 år igjen (minst)

Hilsen fra en annen skapadoptant (vi venter til vi har fått BUFA godkjenning før vi kommer ut av skapet)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/81910-s%C3%A5nn/#findComment-438252
Del på andre sider

En ny milepel nådd :o)

Vi kommer halsende etter, kjenner nå at jeg begyner å vente på sosrapporten, litt mer skuffelse for hver dag når den ikke ligger i postkassa....og jeg da, som skulle ta alt som det kom og ikke tenke så mye denne gangen.

Hvordan skal dette gå....bare 1 1/5 år igjen (minst)

Hilsen fra en annen skapadoptant (vi venter til vi har fått BUFA godkjenning før vi kommer ut av skapet)

Da følger vi hverandre i denne prosessen også da! Kjekt :-)) Håper dere får sosialrapporten snart.

Ventetiden kan bli lang, ja, så vi får bare ta fram krukken med tålmodighet og begynne å smøre oss ;o)

Vi regner med å forbli i skapet til papirene går til Colombia. Forhåpentligvis før 30/6-03....

Beste hilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/81910-s%C3%A5nn/#findComment-438265
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...