Gå til innhold

Nytt Stavanger-treff før jul?

Anbefalte innlegg

Jeg pratet litt med korma på chatten her forleden, og vi ble enige om at det hadde vært kos med et nytt treff før jul. Flere som har tid/lyst? Og forslaag til hvor og når? Peppes var jo trivelig forrige gang (veldig god dessert....*sukk*). For meg passer det best med mandag eller onsdager.

Beste hilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/81913-nytt-stavanger-treff-f%C3%B8r-jul/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Vel, passer det om jeg stikker innnom på treffet deres, og fremlegger nødvendig dokumentasjon på at jeg ER adoptert? Jeg kan kanskje også ta med en lønnslipp, sånn at det kan avkreftes at jeg lønnes av VB?

;)

Det er ok, om du aksepterer at vi river deg i håret og skrubber deg litt i ansiktet for å sjekke at hud- og hårfarge er ekte ;-)

Forresten, det kan jo hende at du bare er en helt allminnelig innvandrer, så kanskje det er best at du har med deg alle papirene dine også ;-))

Forresten usannsynlige treige med å fjerne innleggene på VB_siden!

Beste hilsen fra

Det er ok, om du aksepterer at vi river deg i håret og skrubber deg litt i ansiktet for å sjekke at hud- og hårfarge er ekte ;-)

Forresten, det kan jo hende at du bare er en helt allminnelig innvandrer, så kanskje det er best at du har med deg alle papirene dine også ;-))

Forresten usannsynlige treige med å fjerne innleggene på VB_siden!

Beste hilsen fra

vle, jeg gjør hva som helst for å renvaske meg. Riving i håret er jeg skeptisk til, men ansiktsskrubbing skal jeg vel holde ut.

Papirer skal jeg også ta med. Desverre så har det jo vist seg at mye av opplysningene i mine adopsjonspapirer ikke stemmer, men det ER jo adopsjonspapirer da... :)

Godt å kunne slå meg til ro med at jeg skal renvaskes før jul. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...