Gå til innhold

Alle velkomne til Adopsjonscafe`

Anbefalte innlegg

Hei ALLE

Adopsjonscafe Lørdag 23/11 kl 12.00 til 15.00 på St.Croix-huset i Fredrikstad.

Alle tre foreningene arrangerer dette i forbindelse med adopsjonsuka. Fint om dere vil komme alle som har grei reise til Fredrikstad.

Har dere ikke bestemt dere for adopsjon ennå anbefaler jeg en tur på det varmeste

Da får dere treffe både foreningene og mange flotte adoptivforeldre med barn.

Det er så moro å se alle de nydelige barna, både for oss som har selv og for de som ikke har fått ennå.

Stemningen er uformell. Og om man bare vil tusle rundt for seg selv og ta en kopp kaffe er det mulig.

Vil man snakke med noen så er jeg og andre lokale representanter klare for en prat.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/81930-alle-velkomne-til-adopsjonscafe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Håper jeg fikk med at både dere m. barn og de som er i prosessen også må komme.

Men kjenner dere noen ubestemte som trenger flere opplysninger eller bare trenger å se andre som har "gjort det" fortell dem om dette .

Sees til Lørdan da!

Klem

Det har blitt tradisjon for oss å være med på denne cafeen.

Første gang vi var med hadde vi bare såvidt begynt med hjemmebesøkene, og møtte opp for å studere mange vakre barn.

Da kjente vi ingen i adopsjonsmiljøet.

Nå skal vi være med for fjerde gang og kjenner maaange.

Et flott tiltak satt i gang av dere i foreningene :o))))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...