Gå til innhold

Hilsen fra varme Bangkok!

Anbefalte innlegg

Hei paa dere, DOLere!

Dette blir bare en kort hilsen, men var innom for aa sjekke mailen paa en internet cafe, og ville bare si hei :o)

Hoerer det er masse snoe, kaldt og julestemning hjemme. Her nede merker vi ikke mye til at d tross alt er vintersesong her og. Har 30 varme grader, sol og en behagelig regnskyll innimellom.

Har det supert, men naa vil vi bare d skal bli soendag.. Da moeter vi minimannen vaar - ENDELIG!!!

Hilsen fra kaotiske, varme og sjarmerende Bangkok!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/81941-hilsen-fra-varme-bangkok/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for hilsenen!!! Så godt å høre at dere har det fint, godt og vamt.

Her driver jeg nedtelling for dere. Akkurat nå ligger dere nok i den dypeste søvn, men når dere våkner er det _dagen_før_dagen_!!!!! Tenk det, Sibadulla. Du kommer i mål du også! ;-)

Ha et flott opphold fortsatt, og send noen tanker til oss i isødet!

Klems

Kjære Sibadulla, tenker på dere alle 3, nå etter første møtedag er det mange inntrykk dere sitter med. Er veldig spendt på å få høre hvordan det var med minimannen og møtet på hotellet og evt. besøket i fosterhjemmet :o) Lykke til videre og gled dere til onsdagen da dere skal i departementet - en veldig flott dag!!

Gjest ChiengMai

Kjære Sibadulla, tenker på dere alle 3, nå etter første møtedag er det mange inntrykk dere sitter med. Er veldig spendt på å få høre hvordan det var med minimannen og møtet på hotellet og evt. besøket i fosterhjemmet :o) Lykke til videre og gled dere til onsdagen da dere skal i departementet - en veldig flott dag!!

Nuh vel... Jeg regner med at møtet i DPW i alle fall ikke var en udelt positiv opplevelse for de som var nr 30 i køen samme dag som oss. Syns det var ulidelig å vente i det varme rommet selv om vi var nr 6 inne.

Men selve møtet, det var både kort og greit for vår del. Dessuten var det et sjakktrekk å ha air conditioning i rommet der møtet var og _ikke_ i hallen der vi ventet. Det var jo en lettelse å komme inn i den kjølige lufta. :-)

Skulle så gjerne vært i Bangkok selv nå, jeg.... I mellomtiden gleder jeg meg til (forhåpentligvis) å høre om sibadullas opplevelser.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...