Gå til innhold

Fy faen for en bedriten helg dette kommer til å bli

Anbefalte innlegg

1. jeg rakk ikke polet, så da må jeg drikke øl, og det har jeg ikke lyst til

2. får besøk i dag, mens jeg helst ville være et helt annet sted. Jeg er invitert på DET partyet, men kan ikke gå pga besøket

3. i morgen er favorittbandet mitt på Rockefeller, men jeg har ikke råd til å gå

4. kjøleskapet er nesten tomt, så jeg må ned og handle

5. businessen går tregt

6. jeg har lite penger

7. jeg er sur

.... skulle ønske det var mandag

Fortsetter under...

Jeg kan ikke gjøre annet enn å gi deg en liten klem . Life sucks av og til - men det går nok over :-))

Dessuten har du egentlig ikke noe å klage på !!

Jeg så deg forresten på toget i går, men før jeg fikk summet meg og tunet hjernen inn på "vennlig" så var du langt baki vogna, som var stappfull.

Jaja, du så nå bra ut ihvertfall

Lottemor1365380387

Jeg har ikke så mye valg, nå gitt

Jamenn så kos deg med det da vetttø:)

Kan du ta det igjen når buisnessen går bedre og polet åpner tilo mandag og det er mye junk food du kan få på kort tid.

Se alltid lyst på liver,,,,,og det kommer fra den største pessimisten upps

Annonse

Jamenn så kos deg med det da vetttø:)

Kan du ta det igjen når buisnessen går bedre og polet åpner tilo mandag og det er mye junk food du kan få på kort tid.

Se alltid lyst på liver,,,,,og det kommer fra den største pessimisten upps

"Jamenn så kos deg med det da vetttø:)"

Hvis jeg hadde ETT budskap i innlegget mitt, så måtte det være at jeg IKKE koser meg

"Kan du ta det igjen når buisnessen går bedre og polet åpner tilo mandag og det er mye junk food du kan få på kort tid."

På mandag er det ikke helg lengre....

Lottemor1365380387

"Jamenn så kos deg med det da vetttø:)"

Hvis jeg hadde ETT budskap i innlegget mitt, så måtte det være at jeg IKKE koser meg

"Kan du ta det igjen når buisnessen går bedre og polet åpner tilo mandag og det er mye junk food du kan få på kort tid."

På mandag er det ikke helg lengre....

Stakkars deg da,,nei grav deg ned i tide.

I norge så skal man drikke i helgene og nåde deg hvis du bruker en annen dag på å gjøre det.

puhaa,,glad jeg ikke drikker:P

Tenkte jeg skulle bare gjøre deg litt glad jeg da,men det var jeg jævli dårliug til,,,gå å legg deg og stå ikke opåp før neste helg;)

Jeg så deg forresten på toget i går, men før jeg fikk summet meg og tunet hjernen inn på "vennlig" så var du langt baki vogna, som var stappfull.

1. jeg rakk ikke polet, så da må jeg drikke øl, og det har jeg ikke lyst til

Øl som er så godt? Gå og bom en flaske vin av noen du kjenner da vel.

2. får besøk i dag, mens jeg helst ville være et helt annet sted. Jeg er invitert på DET partyet, men kan ikke gå pga besøket

Ta med vedkommende, eller si du er syk og ikke kan ta i mot besøk...

3. i morgen er favorittbandet mitt på Rockefeller, men jeg har ikke råd til å gå

Lån penger. Hadde favoritten min hatt konsert i morgen hadde jeg solgt bestemora mi for å få opplevd det. Men de er døde begge to, så det blir vanskelig.

4. kjøleskapet er nesten tomt, så jeg må ned og handle

Kjøp noe godt! :)

5. businessen går tregt

Det tar seg opp etter hvert.

6. jeg har lite penger

Jeg også, og mange til. Men man overlever da.

7. jeg er sur

Det går over det også, det blir sikkert koselig med besøk (og øl!).

Du skulle ha sagt fra så kunne vi ha klina litt eller no ....

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...