Gjest husmoren Skrevet 17. november 2002 Skrevet 17. november 2002 Vi har kjøpt oss spillet The Sims Deluxe Edition. Siden vi er flere Sims entusiaster i familien lurte jeg på om det er mulig å brenne spillet slik at vi kan spille på forskjellige PC'er. Noen som har peiling på om det går? Dersom jeg prøver, kan jeg risikere å ødelegge original CD'ene da? 0 Siter
petter smart Skrevet 18. november 2002 Skrevet 18. november 2002 Spillet har sikkert kopieringssperre, men du kan bruke et program som heter clone cd for å kopiere det. Men da må du ha en brenner som støtter dette programmet. Det som er enklere og bedre er å legge inn spillet på alle maskinene og kjøre en såkalt "no cd patch" slik at du slipper å ha i cd'en hver gang du kjører spillet. Dette er spesielt lurt dersom du har barn som ikke alltid er forsiktig med cd'ene. En slik patch kan du finne på www.gamecopyworld.com 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.