Gå til innhold

FU: En seriøs sådann.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

23

• Dorthe

9

• Tanya1365380060

8

• Prozak

7

Mest aktive i denne tråden

Annonse

1. Har du noengang prøvd narkotika? Ja

2. Hvis ja på nummer 1, hva har du prøvd? Hasj, gress, tyrkisk hamp og amfetamin

3. Hva med illegal sprit? Er det noe du har kjøpt/drukket?

Ja jeg har kjøpt både smuglersprit og hjemmebrendt.

Hva er forskjell på hasj, gress og hamp?

1. Har du noengang prøvd narkotika? * Hva er narkotika da? Hvis Valium og morfin gjelder, så er svaret ja.

2. Hvis ja på nummer 1, hva har du prøvd? * Hvis Valium er narkotika, så har jeg prøvd det. Før behandling hos tannlege:-) Stappa i meg 4 stykk (det dobbelte av hva pakningen sa...)

Og morfin har jeg fått. Fikk en dose morfin gitt med sprøyte da jeg skulle klemme ut sønnen min. Funka glimrende, jeg sovna nesten mellom veene.

3. Hva med illegal sprit? Er det noe du har kjøpt/drukket?

* Jeg drakke en del tvilsomme saker som var fyllt over på brusflasker i min ungdom. Men det er mange år siden jeg befattet meg med det.

Annonse

Du vet vel det vel eller er du helt grønn :o)

Nei, jeg trodde nå at du var grønn.

Marihuana og Hasj er gress, og hamp er en betegnelse av førstnevnte.

Det blir lissom som å svare på spørsmål om du har drikket alkohol: Ja, jeg har drukket sprit, øl, Ringnes og Tuborg.

:)

Nei, jeg trodde nå at du var grønn.

Marihuana og Hasj er gress, og hamp er en betegnelse av førstnevnte.

Det blir lissom som å svare på spørsmål om du har drikket alkohol: Ja, jeg har drukket sprit, øl, Ringnes og Tuborg.

:)

Alt er cannabis men det ser forskjellig ut. Forskjellig virkning har det også.

Tyrkisk hamp så ut som små furunålsbiter som de strødde over tobakken. Lignet ikke på gress heller og virkningen var mye sterkere

1. Ja.

2. Det legger jeg ikke ut om her. ;-)

3. Nei. (drikker ikke sprit)

Hvorfor ikke legge ut om det? Nå tror vi alle at du har vært på kjøret med heroin, så det er bedre å la ting komme ut i lyset. Om ikke annet enn for å renvaske våre heroinmistanker :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...