Gå til innhold

FU: En seriøs sådann.

Anbefalte innlegg

Alt er cannabis men det ser forskjellig ut. Forskjellig virkning har det også.

Tyrkisk hamp så ut som små furunålsbiter som de strødde over tobakken. Lignet ikke på gress heller og virkningen var mye sterkere

Det var det som var poenget. At alt er cannabis :)

Jeg vet at det ikke føles likt. Hasj og Marihuana gjør jo heller ikke det.

Fortsetter under...

• Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

23

• Dorthe

9

• Tanya1365380060

8

• Prozak

7

Mest aktive i denne tråden

1. Har du noengang prøvd narkotika?

Nei.

2. Hvis ja på nummer 1, hva har du prøvd?

Det nærmeste jeg kommer er snus - hehe. Det var dritkult i ca 5 minutter før jeg ble kvalm og spydde.

3. Hva med illegal sprit? Er det noe du har kjøpt/drukket?

Har aldri kjøpt, men mulig jeg har drukket det en gang, på folkehøyskolen. Det var en sunnmøring som hadde besøk hjemmefra og han hadde med seg noe på en umerket dunk.

1. Nei. Fantastisk, men sant.

3. Ja, kjøpt og drukket. Det gidder jeg ikke mere, HB er faen meg ikke konsumerbart. Det blir ikke voldsomt mye bedre av å ha blitt kokt i Spania.

Forøvrig burde det bli obligatorisk sletting av alle FU's der undersøkeren selv ikke svarer på sitt eget spørsmål.

Annonse

Annonse

Forøvrig burde det bli obligatorisk sletting av alle FU's der undersøkeren selv ikke svarer på sitt eget spørsmål.

Sorry.

1. Ja.

2. Cannabis (hasj og marihuana), amfetamin og lsd.

3. Kjøper aldri hvit sprit på polet, så ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...