Gå til innhold

FU: En seriøs sådann.

Anbefalte innlegg

Nei, fikk ikke det, var bare at jeg var utrolig dårlig til å blande, og tok alltid altfor mye sprit i forhold til det jeg blandet med..derfor smakte det som oftest jævlig, og derfor assosierer jeg 96% med en uting :)

Åja... du blandet rett ut med 96 %, ja...

Da kan man gå på en smell. Selv jeg, som har drukket en del dunker med 96 % de siste åra, kan det.

Trikset er selvsagt å blande ut med sterilisert vann. Enten kokt vann, eller Imsdal (som jeg bruker).

Da får man i underkant av 50 %, og det blir perfekt :)

Fortsetter under...

• Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

23

• Dorthe

9

• Tanya1365380060

8

• Prozak

7

Mest aktive i denne tråden

Tanya1365380060

Åja... du blandet rett ut med 96 %, ja...

Da kan man gå på en smell. Selv jeg, som har drukket en del dunker med 96 % de siste åra, kan det.

Trikset er selvsagt å blande ut med sterilisert vann. Enten kokt vann, eller Imsdal (som jeg bruker).

Da får man i underkant av 50 %, og det blir perfekt :)

Takk for tipset, det kommer nok godt med... i mitt neste liv :)

Så du blander ut i Imsdals flasker du ja...du har ikke for vane å gå å legge dem tilbake i butikken og da..?

:)

Annonse

*ler*

jaja, uansett hva du kaller det, så er jeg glad det er kommet forsegling på flaskene jeg :)

Ja, forseglinga er en fin ting, selv om jeg vel ikke hadde sett det som et direkte nederlag om jeg satt meg ned med Imsdalen min og det faktisk viste seg at det ikke var halvannen liter med vann, men halvannen liter med 96 % :)

Nei, for øl og tequila er to veldig forskjellige drikker.

Mens sterkøl og vanlig øl er litt likere hverandre :)

OK da, jeg gidder ikke å krangle mer :o).

Men jeg synes det kan være ganske forskjellig da. Forresten har jeg bare røyka hamp en gang og ble kjempeoverrasket over virkningen, Det var en test!

OK da, jeg gidder ikke å krangle mer :o).

Men jeg synes det kan være ganske forskjellig da. Forresten har jeg bare røyka hamp en gang og ble kjempeoverrasket over virkningen, Det var en test!

Jeg har bare prøvd sånne ting et par ganger selv, og det har vært så kjedelig at jeg derfor aldri har prøvd det mer, og kommer heller ikke til å gjøre det.

Men det er jo en fin ting :)

Jeg har bare prøvd sånne ting et par ganger selv, og det har vært så kjedelig at jeg derfor aldri har prøvd det mer, og kommer heller ikke til å gjøre det.

Men det er jo en fin ting :)

Jeg ligger ganske lavt når det gjelder slike ting jeg også men i mine yngre dager var jeg mer interessert opptil flere ganger om dagen.

Jeg synes vel egentlig barn og dop hører dårlig sammen og jeg bør jo gå foran som et godt eksempel selv om jeg drikker sammen med de eldste på julaften.

Tanya1365380060

Ja, forseglinga er en fin ting, selv om jeg vel ikke hadde sett det som et direkte nederlag om jeg satt meg ned med Imsdalen min og det faktisk viste seg at det ikke var halvannen liter med vann, men halvannen liter med 96 % :)

Nei, det er sant..nå som du har lært meg hvordan man blander det ut så man slipper å smake det, så hadde ikke det vært så gærnt i grunnen..:)

Men nå er det for sent..eller kanskje ikke? Selv om Imsdals flasken er foreglet, så trenger jo ikke det å bety at ikke andre uskyldige vannflasker kan bli de neste "ofrene"..bare at denne gangen blir det vel metanol som fylles på istedet..

Du har ikke noen triks om hvordan man blander ut det da..? Bare sånn at man slipper å bli blind og dø og sånn..:)

Nei, det er sant..nå som du har lært meg hvordan man blander det ut så man slipper å smake det, så hadde ikke det vært så gærnt i grunnen..:)

Men nå er det for sent..eller kanskje ikke? Selv om Imsdals flasken er foreglet, så trenger jo ikke det å bety at ikke andre uskyldige vannflasker kan bli de neste "ofrene"..bare at denne gangen blir det vel metanol som fylles på istedet..

Du har ikke noen triks om hvordan man blander ut det da..? Bare sånn at man slipper å bli blind og dø og sånn..:)

Nei, jeg har nok ikke noen gode tips der i gården, og jeg må innrømme at jeg ikke har drukket druesprit etter de siste hendelsene.

Jeg foretrekker øl for tiden, og har gjort det en stund :)

Tanya1365380060

Nei, jeg har nok ikke noen gode tips der i gården, og jeg må innrømme at jeg ikke har drukket druesprit etter de siste hendelsene.

Jeg foretrekker øl for tiden, og har gjort det en stund :)

Foretrekker hvitvin jeg egentlig :)

Øl blir jeg bare trøtt av.

Annonse

1. Jada

2.Cannabis, amfetamin, morfin, kokain, fleinsopp, peyote, rohypnol og endel andre tabletter. (har jeg glemt noe nå tro?)

3. Ja, jeg er fra telemark så jeg har selvsagt drukket hjemmebrent av diverse kvalitet.

De aller fleste her har faktisk brukt ting.

Tror det er veldig vanlig å eksprimentere litt i sin ungdom.

De aller fleste her har faktisk brukt ting.

Tror det er veldig vanlig å eksprimentere litt i sin ungdom.

Ja, det tror jeg også. Jeg er også av den oppfatning at man bare har godt av å prøve litt også, så lenge det ikke går for langt. Da vet man i det minste hva man snakker om når man skal diskutere det, enten med andre voksne eller sine egne barn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...