Gå til innhold

FU: En seriøs sådann.

Anbefalte innlegg

Ja, det tror jeg også. Jeg er også av den oppfatning at man bare har godt av å prøve litt også, så lenge det ikke går for langt. Da vet man i det minste hva man snakker om når man skal diskutere det, enten med andre voksne eller sine egne barn.

Enig, og det er også greit at ungene kanskje vet at man har et liberalt syn på dette, sånn at de faktisk kan snakke med deg om det her når de kommer i den alderen hvor de garantert vil få tilbud om å prøve.

Fortsetter under...

• Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

23

• Dorthe

9

• Tanya1365380060

8

• Prozak

7

Mest aktive i denne tråden

1. Har du noengang prøvd narkotika?

Ja.

2. Hvis ja på nummer 1, hva har du prøvd?

Hasj, marihuana, opium, morfin

3. Hva med illegal sprit? Er det noe du har kjøpt/drukket?

Jeg er oppvokst på landsbygda og har således fått min dose av både hjemmebrent og smuglersprit i løpet av ungdomstiden.

Nå orker jeg ikke blankt brennevin og brekker meg av hjemmebrent-lukta. Nei, gi meg en skikkelig single malt-whisky anytime.

Gjest ikke undertegnet

ALDRI prøvd narkotika. Liker ikke å spille hasard med hjernen min!

Så vidt jeg VET har jeg heller ikke drukket smuglersprit.

Jeg blir rett og slett ruset av min egen fortreffelighet, så det er nok for meg. (Det var en spøk!)

Annonse

1. Ja.

2. Hasj og marihuana.

3. Det har vel hendt noen ganger gjennom et passe langt liv at jeg har prøvd som best å ikke være festbrems, med andre ord sagt ja til karsk eller teknert. Fytterakker'n noe så inderlig pyton. Det hjelper ikke at alle forsikrer om at 'dette er virkelig kvalitet, kjenn: det lukter ingenting!'. Pføy! Forresten... kom på at jeg en gang faktisk kjøpte ei flaske for å lage eggelikør.

1. Har du noengang prøvd narkotika?

Nei...det vil si, jeg tok en gang noen trekk av en sigarett med noe pille-greier blandet i tobakken.

2. Hvis ja på nummer 1, hva har du prøvd?

Jeg vet ikke hva slags tabletter det var, og om slikt regnes som narkotika.

3. Hva med illegal sprit? Er det noe du har kjøpt/drukket?

Mange ganger. Hjemmebrent er sterkt tilstede her på bygda, men jeg synes det smaker pyton og ligger unna så godt jeg kan. Vanlig brennevin som er smuglet med båter har jeg drukket mange ganger og har for så vidt ikke så store betenkeligheter mot det, når det er merkevarer og korken ikke har vært skrudd av. Så drakk vi en gang for lenge siden teknisk sprit som en kompis av mannen min hadde fått fatt i på arbeidsplassen til faren sin. Det var blandet med Gøy-saft og smakte pyton, så det ble med et par slurker......

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...