Gå til innhold

FU: Er det flere enn meg...

Anbefalte innlegg

...som blir kvalme når man er uheldige med å trykke seg inn på foreldreforumet og lese innlegg som "knøtte var så søt der hun lå i gangen med putevaret som dyne", "og så sa hun, mamma, må ikke du bæsje også", og annet vissvass fra ekstremt patetiske mødre som bare virker helt åndssvake?

Det er så sukkersøtt og ekkelt at det er ufyselig.

Noen som er enig med meg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/82200-fu-er-det-flere-enn-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

32

• dewey

5

• molli

4

• nick

4

Mest aktive i denne tråden

Jo jeg blei kvalm av knyttneven du ga meg midt i magen, for jeg skjønte at det bl.a. var mitt innlegg du blei kvalm av.

Unnskyld at jeg plager deg og alle andre. Men du SDD, det DRITER jeg i !!!!!

Hehe, jeg skal prøve ikke å klikke meg inn på feil innlegg flere ganger :)

Annonse

Gjest QuePasta

Nei.

Jeg synes tvert imot at noen av damene der er skikkelig tøffe.

Derimot kan jeg bli grundig lei "så skal jeg bare klø meg i ræva og sette over en grandiosa, se et par porr-ruller før jeg treffer gjengen på bula og drikker oss snydens og banker svartinger"-innlegg.

Annonse

Nei.

Jeg synes tvert imot at noen av damene der er skikkelig tøffe.

Derimot kan jeg bli grundig lei "så skal jeg bare klø meg i ræva og sette over en grandiosa, se et par porr-ruller før jeg treffer gjengen på bula og drikker oss snydens og banker svartinger"-innlegg.

Skriver de sånt inne på foreldreforum?

Det må være Lion, da eller?

Men da får du bare holde deg borte fra foreldreforumet da!

Jeg syntes ikke det var kvalmt, men søtt. Og med søtt, så mener jeg det positivt.

Og ellers ønsker jeg deg en fortsatt trivelig kveld :-)

Takk for det :)

Jeg klikket meg inn ved en feil. Det var ikke meningen.

Vi kan bli litt forelsket i babyene våre skjønner du :)

Ja, men det forstår jeg. Det at ungen er vikrigere enn alt på jord forstår jeg. Det bør også være sånn. Det er det komplette vannviddet i en del av innleggene der jeg ikke forstår.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...