Gå til innhold

FU: Er det flere enn meg...

Anbefalte innlegg

Mente nå liksom deg da vet du....

Kan hende du får oppleve papparollen en dag du og vet du, og er du voksen nok vil du nok jatte like mye som alle andre over din lille arving.

Nei, det er lite sannsynlig at jeg vil jatte sånn.

Det er mange fedre på dol her, men ingen av dem er så innihampen rabiate som disse kvinnfolka der inne.

Fortsetter under...

• Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

32

• dewey

5

• molli

4

• nick

4

Mest aktive i denne tråden

Ja, men det forstår jeg. Det at ungen er vikrigere enn alt på jord forstår jeg. Det bør også være sånn. Det er det komplette vannviddet i en del av innleggene der jeg ikke forstår.

Jeg leser aldri det forumet selv men dersom det kommer noe interessant derfra, som det selvfølgelig gjør, på 100 nyeste leser jeg. Men da gjelder det litt større unger.

Annonse

Jeg er mor, men jeg skjønner faktisk at den slags viss vass ikke er spennende for andre enn meg og barnets pappa.

De gangene jeg forteller ting om barnet mitt er når han har sagt noe ustyrtelig morsomt som jeg vet andre har glede av,eller når flere mødre samles til slik prat... Ellers holder jeg kjeft.

Jeg syns det er toppers når mødre/ferde på foreldre forumet skriver *skryteinnlegg* i overskriften. da hopper jeg nemlig elegant over.

Jeg er mor, men jeg skjønner faktisk at den slags viss vass ikke er spennende for andre enn meg og barnets pappa.

De gangene jeg forteller ting om barnet mitt er når han har sagt noe ustyrtelig morsomt som jeg vet andre har glede av,eller når flere mødre samles til slik prat... Ellers holder jeg kjeft.

Jeg syns det er toppers når mødre/ferde på foreldre forumet skriver *skryteinnlegg* i overskriften. da hopper jeg nemlig elegant over.

Wow, det er noen fornuftige der inne også, ja. Det var godt å høre :)

Nei. Alle mødre er jo ikke så patetiske. Har ikke sett deg våse sånn der inne? Og ingen av gutta her heller, så dette er nok noe som går i hue på en del patetiske kvinnfolk.

:)

Nei jeg gidder ikke å underholde andre en besteforeldrer med sånt, de er sikkert de eneste som har lyst til å høre på! :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...