Gå til innhold

FU: Er det flere enn meg...

Anbefalte innlegg

Hadde du i det hele tatt lest hva JEG skriver på foreldreforum, hadde du sett at mine unger verken ser på video, spiller data eller spiser godteri.

Hehe.

Jeg må innrømme at jeg ikke har lest så mye der, men av ting jeg har lest så har jeg jo forstått at mange av foreldrene er så herpa under topplokket at de hadde dødd av angst om unga deres hadde gjort ting min generasjon gjorde når vi var små :)

Fortsetter under...

• Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

32

• dewey

5

• molli

4

• nick

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest ikke undertegnet

FU: Er det flere enn meg...

...som blir kvalme når man er uheldige med å trykke seg inn på seksualitetforumet og lese innlegg som

"Personlig har jeg aldri opplevd å få dritt på kølla eller fingeren, men jeg har hørt at det kan skje.

Det man umiddelbart gjør etter analsex er uansett å stikke på dass og vaske kølla godt"

...og annet vissvass fra ekstremt patetiske single bifile menn som bare virker helt åndssvake?

Det er så ekkelt at det er ufyselig.

Noen som er enig med meg?

JA!

Gjest ikke undertegnet

Verst? Hva er gæærnt med hockeykamp og radiostyrte biler??

Unga får i hvertfall fri luft, i forhold til hva ungene på foreldreforumet gjør, som ser video og spiller data dagen lang.

Får 'fri luft'?

Enten er de ute i friluft eller så får de frisk luft!

Og dette er bare for å irritere deg, siden du er så innmari alt for ofte!

Annonse

Gjest ikke undertegnet

Takk for det :)

Jeg klikket meg inn ved en feil. Det var ikke meningen.

Om du klikket deg inn ved en feil, så behøver du ikke lese det vet du! Feilen blir rettet opp ved å klikke seg ut igjen.

Og iallefall, å gidde å lage en slik tråd pga dette innlegget som interesserte deg midt i ..... og attpåtil på et forum du ikke passer inn, DET viser vel at du har lite fornuftig å ta deg til - annet enn å plage dem som vil være i fred for deg.

Hold deg til ÅPENT du!

Gjest Set!!!!!!!

Jeg må innrømme at jeg ikke har lest så mye der, men av ting jeg har lest så har jeg jo forstått at mange av foreldrene er så herpa under topplokket at de hadde dødd av angst om unga deres hadde gjort ting min generasjon gjorde når vi var små :)

heheheeheee, han sa herpa... hæhæhæ....

DU er patetisk.

Folk er forskjellige vet du!

Hadde noen kommet med slike uttalelser mot DEG om et eller annet tema, hadde de ironisknedlatende svarinnleggene dine haglet.

Men kritisere / drite ut andre det kan du!

Fuck off!

Jeg har da aldri snakket nedlatende om noen her, lille mongolide venn.

Og jeg har ingen planer om å synke til et slikt nivå, heller.

Om du klikket deg inn ved en feil, så behøver du ikke lese det vet du! Feilen blir rettet opp ved å klikke seg ut igjen.

Og iallefall, å gidde å lage en slik tråd pga dette innlegget som interesserte deg midt i ..... og attpåtil på et forum du ikke passer inn, DET viser vel at du har lite fornuftig å ta deg til - annet enn å plage dem som vil være i fred for deg.

Hold deg til ÅPENT du!

Bæææææææææææææ...

Annonse

Hei SDD! Du kan godt få et par kvalmestillende tabletter av meg, hvis du absolutt MÅ rote deg inn på det sukkersøte forumet vårt. Synd du ikke er like glad i unger som vi da :-P

Jeg har da ikke sagt at jeg ikke er like glad i unger som dere.

Det er mødrene jeg kritiserer og som gjør meg kvalm, ikke ungene. Selv ikke unger med bæsjebleier kan sammenlignes med dere.

:)

Har vært innpå der selv og fikk pæs.. Men tar heller ikke alle der under en kam.. Legger ikke ut så mye om meg og mine der innpå..

De synes vi er sikkert liker teite som holder oss på Åpent forum osv..

Men har barn jeg da, og ett og annet synes jeg er bra innpå der..

Sånn er det bare.. Slå deg til ro med at vi er forskjellige og at det kommer vi oxo alltid til å være.. Du trenger jo ikke å titte innpå der..

;-))

Gjest Kritikeren

Jeg tror SDD blir en sånn pappa som kjøper fjernstyrte racerbiler til bleie-babyen sin, og som utstyrer han ( det må selvfølgelig bli en han) med det siste innen Baby-Nike og baby-adidas joggesko og dresser, og tar'n med på treninga i en bag:-)

Hei

Går ikke alle ia didas og sånt nå da

Jeg hadden en gang en i klassens om hadde en far som jobbet i adidas, jeg tror jammen det stod adidas på alt in til sokkene og trusa, dessuten molli så er det slitesterke klær, ikke mobb det det er glupt og tenke sånn

Hilsen

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...