Gå til innhold

FU: Er det flere enn meg...

Anbefalte innlegg

Gjest Kritikeren

Ja, man får begynne rolig, men bilen kan selvsagt kjøpes inn relativt tidlig, sånn at pappa har noe å leke med når mamma har pms :)

Hei

Du kan jo kjøpe playstation da så slipper du rotet ut over golvet det finnsss mange bra bilspill der det er bare og lete

Hilsen

Fortsetter under...

• Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

32

• dewey

5

• molli

4

• nick

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Kritikeren

jeg var på min første hockeykamp som 1 åring, bursdagsgave fra onkel ;o)

Mine barn var selvsagt tidligere ute. Flisen var 4 mnd og Mis var 6 mnd ;o) Vi så selvsagt Vålenga.

Hei

hvilket utbytte av en hokey kamp har en 4 og en 6 månding da

Hilsen

Mongoloide?

Der har du det igjen!

Straffen for å ikke slikke SDD oppetter ryggen....

Har jeg straffet deg for ikke å rimme meg?

Ærlig talt. Så jævla god er du sannsynligvis ikke til å rimme, så ikke skryt på deg at jeg straffer deg for noe sånt.

Gjest ikke undertegnet

Har jeg straffet deg for ikke å rimme meg?

Ærlig talt. Så jævla god er du sannsynligvis ikke til å rimme, så ikke skryt på deg at jeg straffer deg for noe sånt.

Skal ikke ha drevet med mye adferdsforskning før en leser ut fra disse små svarinnlegga dine at du har ganske mye problemer med å ta imot kritikk. Den bare MÅ tilbakevises. DEG er det ikke noe galt med. Isåfall skal du si det selv!

Ikke vær så selvhøytidelig da! Du har ikke ogdt av det....

Skal ikke ha drevet med mye adferdsforskning før en leser ut fra disse små svarinnlegga dine at du har ganske mye problemer med å ta imot kritikk. Den bare MÅ tilbakevises. DEG er det ikke noe galt med. Isåfall skal du si det selv!

Ikke vær så selvhøytidelig da! Du har ikke ogdt av det....

Tull.

Kritikk foretrekkes. Jeg hadde ikke giddi å slenge med leppa på et diskusjonsforum om jeg var redd for kritikk.

Annonse

Gjest julianne

Jeg har da ikke sagt at jeg ikke er like glad i unger som dere.

Det er mødrene jeg kritiserer og som gjør meg kvalm, ikke ungene. Selv ikke unger med bæsjebleier kan sammenlignes med dere.

:)

Joda, skjønner da godt at vi kan gå gud og hvermannsen på nervene, men vi er kanskje biologisk programmert til å bli sånn en periode etter en fødsel? Hormoner??

Har selv stusset på at jeg selv (og velutdannede, verdensvante venninner) etter å ha blitt mødre sporer helt av og klarer å vinkle ALT inn på noe som har med småbarn å gjøre. Håper det går over, ellers sliter ihvertfall jeg fælt når jeg skal ut i arbeidslivet igjen etter å ha gått hjemme med barn ;-)

Forøvrig ganske morsomt; her i huset er DEN festløva og kronisk overtidsarbeidende dama (les: meg) forandret til superhusmor med falkeblikk for lodotter, brødbaking på hjernen, og ALT er sentrert om den lille prinsen.

Det drypper heldigvis litt moderlighet på gubben også da; for en gangs skyld duller jeg med ham når han er syk, serverer middagen med restauranteiermine, og setter min ære i at han ikke skal behøve å gjøre noe hjemme så lenge jeg er hjemmeværende. Så mye for DEN karrierekvinnen :-P

Håper egentlig det gir seg etter hvert, nå har jeg begynt å ønske meg symaskin til jul istedet for en kasse vodka (hjeeelp). Dette har kanskje gått litt vel langt *skjelve*

Hilsen

Joda, skjønner da godt at vi kan gå gud og hvermannsen på nervene, men vi er kanskje biologisk programmert til å bli sånn en periode etter en fødsel? Hormoner??

Har selv stusset på at jeg selv (og velutdannede, verdensvante venninner) etter å ha blitt mødre sporer helt av og klarer å vinkle ALT inn på noe som har med småbarn å gjøre. Håper det går over, ellers sliter ihvertfall jeg fælt når jeg skal ut i arbeidslivet igjen etter å ha gått hjemme med barn ;-)

Forøvrig ganske morsomt; her i huset er DEN festløva og kronisk overtidsarbeidende dama (les: meg) forandret til superhusmor med falkeblikk for lodotter, brødbaking på hjernen, og ALT er sentrert om den lille prinsen.

Det drypper heldigvis litt moderlighet på gubben også da; for en gangs skyld duller jeg med ham når han er syk, serverer middagen med restauranteiermine, og setter min ære i at han ikke skal behøve å gjøre noe hjemme så lenge jeg er hjemmeværende. Så mye for DEN karrierekvinnen :-P

Håper egentlig det gir seg etter hvert, nå har jeg begynt å ønske meg symaskin til jul istedet for en kasse vodka (hjeeelp). Dette har kanskje gått litt vel langt *skjelve*

Hilsen

Symaskin i stedet for vodka?

Den er litt vel på kanten...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...