Gå til innhold

Anbefalte innlegg

leste innlegget ditt. Skjønner hva du mener. Har hatt mye av de samme tankene, og det tror jeg er normalt. Er sikker på at de som går gravide også tenker på hvordan barnet ser ut osv. Vi som adopterer tenker nok litt mer på det da vi vet at barnet ikke vil likne noen av foreldrene. Selv tenkte jeg mer og mer på hvordan barnet ville se ut jo lenger ut i prosessen vi kom.Men jeg kan love deg at vi ble forelsket ved første blikk da vi fikk sønnen vår. Nå er det over seks år siden. Uansett det barnet du får er ditt , og det føler du veldig sterkt den dagen du holder barnet ditt for første gang.Uansett rase vil barnet ditt være det skjønneste i verden. Nå har vi tre barn fra Colombia, hver gang har jeg tenkt på hvordan barnet vil se ut. Til nå har jeg aldri blitt skuffet, synes vi har verdes flotteste barn.

Ang. rase og steder i Colombia

Tror det ofte er mørke barn fra Cali, men tror ikke det er noe regel på det.Vi har fått tre barn fra Bogota, en lys, en med mye indianer og ei

lysebrun, en lett blanding.

vennlig hilsen rrb.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/82206-til-tankefull-i-kveld/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...